Bibliografia UJ CM




Zapytanie: GENERAL AND PROFESSIONAL EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/8
Ilona Kuźmicz, Marta Szeliga.
Ocena zapotrzebowania na edukację w zakresie łagodzenia dolegliwości w grupie opiekunów nieformalnych.
(Assessment of the need for education in the field of alleviating symptoms in the group of informal caregivers.)
General and Professional Education
2018, nr 2, s. 20-24, il., bibliogr. 13 poz., abstr.
Autor korespondencyjny: Ilona Kuźmicz.
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 2084-1469

AP
ORG
KBN
Adres url:
2/8
Marta Szeliga, Agnieszka Skrzypek, Michał Nowakowski, Ilona Kuźmicz, Jadwiga Mirecka.
Propozycja polskiej wersji skali AACS (Amsterdamska Skala Postaw i Komunikacji) zmodyfikowanej do potrzeb oceny wolontariuszy opiekujących się chorymi w hospicjum. Zastosowanie jej w praktyce.
(A proposal of the Polish version of the AACS scale (Amsterdam Attitude and Communication Scale) modified for the purpose of the evaluation of the voluntary workers who take care of patients in a hospice. Applying it in practice.)
General and Professional Education
2018, nr 1, s. 33-39, bibliogr. 10 poz., abstr.
Autor korespondencyjny: Agnieszka Skrzypek.
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 2084-1469

AP
ORG
KBN
Adres url:
3/8
Agnieszka Skrzypek, Agata Stalmach-Przygoda, Dorota Dębicka-Dąbrowska, Anna Kocurek, Magdalena Szopa, Stanisław Górski, Marta Szeliga, Łukasz Małecki, Anna Grodecka, Grzegorz Cebula, Michał Nowakowski.
Wybrane metody dydaktyczne stosowane w edukacji studentów medycyny w Zakładzie Dydaktyki Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum. Co nowego w dydaktyce medycznej?
(Selected didactic methods used in education of medical students at the Department of Medical Education of Jagiellonian University Medical College. What's new in medical didactics?)
General and Professional Education
2018, nr 1, s. 26-32, bibliogr. 11 poz., abstr.
Autor korespondencyjny: Agnieszka Skrzypek.
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 2084-1469

AP
ORG
KBN
Adres url:
4/8
Agnieszka Skrzypek, Marta Szeliga, Tomasz Cegielny, Bogumiła Kowalska, Agata Stalmach-Przygoda, Konrad Jabłoński, Michał Nowakowski.
Czynniki wpływające na efekty osiągane w nauce - badanie wstępne.
(Factors affecting academic performance - preliminary study.)
General and Professional Education
2017, nr 1, s. 49-53, il., bibliogr. 12 poz., abstr.
Autor korespondencyjny: Agnieszka Skrzypek.
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 2084-1469

AP
ORG
KBN
Adres url:
5/8
Agnieszka Skrzypek, Tomasz Cegielny, Marta Szeliga, Konrad Jabłoński, Michał Nowakowski.
Different perceptions of Problem Based Learning among Polish and Scandinavian students. IS PBL the same for everyone? Preliminary study.
General and Professional Education
2017, nr 3, s. 54-60, il., bibliogr., abstr.
Autor korespondencyjny: Agnieszka Skrzypek.
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 2084-1469

AP
ORG
KBN
Adres url:
6/8
Agnieszka Skrzypek, Anna Kocurek, Agata Stalmach-Przygoda, Łukasz Małecki, Stanisław Górski, Bogumiła Kowalska, Marta Szeliga, Konrad Jabłoński, Magdalena Matłok, Grzegorz Cebula, Michał Nowakowski.
Rola profesjonalnych pacjentów symulowanych w nauczaniu komunikacji klinicznej.
(The role of professional simulated patients in teaching of clinical communication.)
General and Professional Education
2017, nr 4, s. 29-35, il., bibliogr., abstr.
Autor korespondencyjny: Agnieszka Skrzypek.
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 2084-1469

AP
ORG
KBN
Adres url:
7/8
Agnieszka Skrzypek, Marta Szeliga, Magdalena Szopa, Michał Nowakowski.
Edukacja spersonalizowana w dydaktyce medycznej.
(Personalized education in medical teaching.)
General and Professional Education
2016, nr 4, s. 34-38, bibliogr. 8 poz., abstr.
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.
p-ISSN: 2084-1469

AP
ORG
KBN
Adres url:
8/8
Agnieszka Skrzypek, Marta Szeliga, Konrad Jabłoński, Michał Nowakowski.
Przełomowy egzamin typu OSCE w Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego. Wpływ profilu oddziału klinicznego na wyniki egzaminu z interpretacji sercowych i płucnych zjawisk osłuchowych.
(A groundbreaking exam OSCE in the Jagiellonian University Collegium Medicum. Impact of the clinical department's profile on the exam results of the cardiac and pulmonary auscultation skills.)
General and Professional Education
2016, nr 3, s. 44-49, il., bibliogr. 6 poz., abstr.
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.
p-ISSN: 2084-1469

AP
ORG
KBN
Adres url:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ