Bibliografia UJ CM




Zapytanie: GMS JOURNAL FOR MEDICAL EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/3
Kacper Łoś, Jacek Chmielewski, Grzegorz Cebula, Kamil Torres, Włodzimierz Łuczyński.
Relationship between mindfulness, stress, and performance in medical students in pediatric emergency simulations.
GMS Journal for Medical Education
2021 : Vol. 38, nr 4, il., biliogr. 23 poz., abstr.
Autor korespondencyjny: Włodzimierz Łuczyński.
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

e-ISSN: 2366-5017

AZ
ORG
APZ
Adres url:
Streszczenie w PubMed:
2/3
Inga Hege, Malgorzata Sudacka, Andrzej A. Kononowicz, Julia Nonnenmann, Julia Banholzer, Jorg Schelling, Martin Adler, Bernarda Espinoza, Marie Astrid Garrido, Katja Radon.
Adaptation of an international virtual patient collection to the COVID-19 pandemic.
GMS Journal for Medical Education
2020 : Vol. 37, nr 7, il., biliogr. 4 poz., abstr.
Autor korespondencyjny: Inga Hege.
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 2366-5017

AZ
ORG
APZ
Adres url:
Streszczenie w PubMed:
3/3
Inga Hege, Andrzej A. Kononowicz, Norman B. Berman, Benedikt Lenzer, Jan Kiesewetter.
Advancing clinical reasoning in virtual patients - development and application of a conceptual framework.
GMS Journal for Medical Education
2018 : Vol. 35, nr 1 art. no. 12, s. 1-19, il., bibliogr. 56 poz., abstr.
Autor korespondencyjny: Inga Hege.
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 2366-5017

AZ
ORG
APZ
BB: Scopus ; Web of Science Core Collection
Scopus; Web of Science Core Collection
Adres url:
Streszczenie w PubMed:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ