Bibliografia UJ CM




Zapytanie: PRYNCYPIA NAUCZANIA MEDYCYNY RODZINNEJ W POLSCE WEDŁUG EURACT EDUCATIONAL AGEN
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/9
Adam Windak, Tomasz Tomasik, Witold Lukas.
Europejski program nauczania medycyny rodzinnej - EURACT Educational Agenda.
W: Pryncypia nauczania medycyny rodzinnej w Polsce według EURACT Educational Agenda.
red. Adam Windak, Tomasz Tomasik i Witold Lukas.
Kraków : Zdrowie i Zarządzanie, 2007.
s. 7-11 : bibliogr.
dok. źródł.: Heyrman J (ed.). EURACT Educational Agenda. European Academy of Teachers in General Practice EURACT, Leuven 2005; http://www.euract.org/html/pdf/agenda.pdf
p-ISBN: 978-83-922120-6-5

RMP
WYT
RMP
Adres url:
2/9
Adam Windak, Tomasz Tomasik.
Kluczowe warunki skutecznej edukacji.
W: Pryncypia nauczania medycyny rodzinnej w Polsce według EURACT Educational Agenda.
red. Adam Windak, Tomasz Tomasik i Witold Lukas.
Kraków : Zdrowie i Zarządzanie, 2007.
s. 35-39 : il., bibliogr.
p-ISBN: 978-83-922120-6-5

RMP
WYT
RMP
Adres url:
3/9
Elżbieta Kryj-Radziszewska, Sławomir Czachowski.
Opieka ukierunkowana na pacjenta.
W: Pryncypia nauczania medycyny rodzinnej w Polsce według EURACT Educational Agenda.
red. Adam Windak, Tomasz Tomasik i Witold Lukas.
Kraków : Zdrowie i Zarządzanie, 2007.
s. 16-20 : bibliogr.
p-ISBN: 978-83-922120-6-5

RMP
WYT
RMP
Adres url:
4/9
Grzegorz Margas, Artur Mierzecki.
Orientacja na społeczność lokalną.
W: Pryncypia nauczania medycyny rodzinnej w Polsce według EURACT Educational Agenda.
red. Adam Windak, Tomasz Tomasik i Witold Lukas.
Kraków : Zdrowie i Zarządzanie, 2007.
s. 29-31 : bibliogr.
p-ISBN: 978-83-922120-6-5

RMP
WYT
RMP
Adres url:
5/9
Maciej Godycki-Ćwirko, Janusz Krzysztoń.
Podejście holistyczne.
W: Pryncypia nauczania medycyny rodzinnej w Polsce według EURACT Educational Agenda.
red. Adam Windak, Tomasz Tomasik i Witold Lukas.
Kraków : Zdrowie i Zarządzanie, 2007.
s. 32-34 : bibliogr.
p-ISBN: 978-83-922120-6-5

RMP
HIS
RMP
Adres url:
6/9
Tomasz Korman, Jacek Putz.
Podejście wszechstronne.
W: Pryncypia nauczania medycyny rodzinnej w Polsce według EURACT Educational Agenda.
red. Adam Windak, Tomasz Tomasik i Witold Lukas.
Kraków : Zdrowie i Zarządzanie, 2007.
s. 26-28 : bibliogr.
p-ISBN: 978-83-922120-6-5

RMP
WYT
RMP
Adres url:
7/9
Małgorzata Palka, Jacek R. Łuczak.
Specyfika rozwiązywania problemów.
W: Pryncypia nauczania medycyny rodzinnej w Polsce według EURACT Educational Agenda.
red. Adam Windak, Tomasz Tomasik i Witold Lukas.
Kraków : Zdrowie i Zarządzanie, 2007.
s. 21-25 : bibliogr.
p-ISBN: 978-83-922120-6-5

RMP
WYT
RMP
Adres url:
8/9
Sławomir Chlabicz, Małgorzata Makowiec-Dyrda.
Sprawowanie opieki podstawowej.
W: Pryncypia nauczania medycyny rodzinnej w Polsce według EURACT Educational Agenda.
red. Adam Windak, Tomasz Tomasik i Witold Lukas.
Kraków : Zdrowie i Zarządzanie, 2007.
s. 12-15 : bibliogr.
p-ISBN: 978-83-922120-6-5

RMP
WYT
RMP
Adres url:
9/9
Adam Windak, Tomasz Tomasik, Witold Lukas.
Wstęp.
W: Pryncypia nauczania medycyny rodzinnej w Polsce według EURACT Educational Agenda.
red. Adam Windak, Tomasz Tomasik i Witold Lukas.
Kraków : Zdrowie i Zarządzanie, 2007.
s. 6.
p-ISBN: 978-83-922120-6-5

000
Adres url:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ