Bibliografia UJ CM




Zapytanie: STACHOŃ ALEKSANDRA
Liczba odnalezionych rekordów: 16



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/16
Andrzej A. Kononowicz, Paweł Krawczyk, Grzegorz Cebula, Marta Dembkowska, Edyta Drab, Bartosz Frączek, Aleksandra J. Stachoń, Janusz Andres.
Effects of introducing a voluntary virtual patient module to a basic life support with an automated external defibrillator course: a randomised trial.
BMC Medical Education
2012 : Vol. 12, art. no. 41, 10 s., il., bibliog. 20 poz., abstr.
p-ISSN: 1472-6920

AZ
ORG
AIF
IF: 1.409
2/16
Aleksandra J. Stachoń, Andrzej A. Kononowicz.
Educational desicion diagrams in biomedical and life sciences - experience gained from introducing into anthropology classes.
Bio-Algorithms and Med-Systems
2011 : Vol. 7, nr 1, s. 17-22, il., bibliogr. 22 poz., abstr.
p-ISSN: 1896-530X

AP
ORG
KBN
3/16
Dorota Matuszyk, Monika Guratowska, Aleksandra Stachoń, Małgorzata Dziedzic, Andrzej Kononowicz.
Wirtualni pacjenci jako innowacyjna metoda e-learningowa dla studentów położnictwa.
W: Technologie i narzędzia e-learningu.
Luiza Ochnio, Arkadiusz Orłowski
Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2011
s. 105-114 : il., bibliogr. 18 poz.
p-ISBN: 978-83-7583-227-8

RMP
ORG
RMP
4/16
Andrzej Kononowicz, Aleksandra Stachoń.
Wirtualny pacjent.
W: Elementy informatyki medycznej. 1, Ścieżki kliniczne, wirtualny pacjent, telekonsultacje / pod red. Ireny Roterman-Koniecznej. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2011
s. 75-131 : il., bibliogr. 109 poz.
RPO
ORG
RMP
5/16
Monika Piwowar, Tomasz Kułaga, Monika Guratowska, Aleksandra Stachoń, Andrzej Kononowicz.
"Genomiczni wirtualni pacjenci" - metoda e-learningowa nie tylko dla lekarzy.
("Genomic Virtual Patients" - the learning way not only for medical doctor.)
Bio-Algorithms and Med-Systems
2010 : Vol. 6, nr 12 supl. 1, s. 161-162
MCSB 2010 : Modelowanie Cybernetyczne Systemów Biologicznych.
SZP
AWZ
6/16
Andrzej A. Kononowicz, Aleksandra J. Stachoń.
Adaptacja istniejących elektronicznych zasobów dydaktycznych jako szansa na dynamiczny rozwój e-nauczania - doświadczenia projektu europejskiego eViP.
W: Postępy e-edukacji / red. nauk. Lech Banachowski.
Warszawa : Wydawnictwo Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych, 2010
s. 133-141 : il., bibliogr. 24 poz.
p-ISBN: 978-83-89244-82-6

RMP
ORG
RMP
7/16
Aleksandra J. Stachoń, Andrzej A. Kononowicz.
Edukacyjne diagramy decyzyjne w naukach biomedycznych i przyrodniczych.
(Educational decision diagrams in biomedical and life sciences.)
Bio-Algorithms and Med-Systems
2010 : Vol. 6, nr 12 supl. 1, s. 183-184
MCSB 2010 : Modelowanie Cybernetyczne Systemów Biologicznych.
SZP
AWZ
8/16
Andrzej A. Kononowicz, Aleksandra J. Stachoń, Monika Guratowska, Paweł Krawczyk.
To start from scratch or to repurpose: that is the question.
Bio-Algorithms and Med-Systems
2010 : Vol. 6, nr 11, s. 57-63, bibliogr. 23 poz, abstr.
AP
ORG
KBN
9/16
A[ndrzej] A. Kononowicz, P[aweł] Krawczyk, A[leksandra] J. Stachoń.
Virtual Patients in resuscitation training at Jagiellonian University Medical College.
W: AMEE Conference Workshops, Glasgow, UK, 4-5 September 2010.
s. 34-35 : abstr. 7B4.
SZZ
AWZ
Adres url:
10/16
Aleksandra J. Stachoń, Elżbieta Walewska, Lucyna Ścisło, Dorota Matuszyk, Małgorzata Dziedzic, Andrzej A. Kononowicz.
Authoring and implementation of virtual patients in nursing - the new challenge at the Jagiellonian University Medical College.
Bio-Algorithms and Med-Systems
2009 : Vol. 5, nr 9, s. 87.
p-ISSN: 1896-530X

AP
ORG
KBN
11/16
Andrzej A. Kononowicz, Monika Guratowska, Inga Hege, Zofia Mazurek, Aleksandra J. Stachoń.
What does repurposing of virtual patients mean in practice?
W: Incorporating the XIXth SEDEM Meeting (Sociedad Espanola de Educacion Medica) AMEE2009, Malaga, Spain, 29 August to 2 September 2009.
: poster 9Z13.
SZZ
AWZ
Adres url:
12/16
Andrzej A. Kononowicz, Aleksandra J. Stachoń, Irena Roterman-Konieczna.
Czy przyszłością nauczania medycyny są wirtualne kliniki?
W: Postępy e-edukacji : praca zbiorowa / pod red. zespołu Ośrodka Kształcenia na Odległość OKNO PW ; [komitet red. Remigiusz Rak, Bogdan Galwas, Elżbieta Piwowarska].
Warszawa : Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2008
s. 317-325 : il., bibliogr. 13 poz.
RMP
ORG
RMP
13/16
Andrzej A. Kononowicz, Aleksandra J. Stachoń, Anna Romanowska-Pawliczek, Piotr Obtułowicz, Wiesław Pyrczak.
Learning-by-e-teaching : Experience from involving students in preparation of e-learning materials.
Bio-Algorithms and Med-Systems
2008 : Vol. 4, nr 7, s. 63-70, il., bibliogr. 29 poz., abstr.
AP
ORG
KBN
14/16
Andrzej Kononowicz, Aleksandra Stachoń.
Projekt eVIP jako inicjatywa wspierająca naukę medycyny z wykorzystaniem wirtualnych pacjentów.
Anestezjologia, Intensywna Terapia
2008 : T. 40 supl. 1, s. 51-52, abstr. CE-14-W3
XVI Międzynarodowy Zjazd Polskiego Towarzystwa Anesezjologii i Intensywnej Terapii, Kraków, 24-27.09.2008.
SZM
AWZ
15/16
Aleksandra J. Stachoń, Andrzej A. Kononowicz, Irena Roterman-Konieczna, Inga Hege, Matthias Holzer, Martin Adler, Martin R. Fischer.
Scenarios for the implementation of VPs into the medical curriculum by the example of JUMC's participation in the eViP-Programme.
W: AMEE 2008, Prague, Czech Republic, 30 August to 3 September, 2008 : abstracts
s. 155 : abstr. 6C/SC1.
SZZ
AWZ
16/16
Irena Roterman-Konieczna, Andrzej A. Kononowicz, Aleksandra J. Stachoń.
Wirtualny pacjent jako narzędzie nauczania problemowego w kontekście europejskiego projektu eViP.
(Virtual Patient as a Tool for Problem Based-Learning in the Context of the European Project eViP.)
E-Mentor
2008 : nr 1, s. 26-30, il., bibliogr.
AP
ORG
KBN
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ