Bibliografia UJ CM




Zapytanie: SOBOCAN MONIKA
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/6
Andrzej A. Kononowicz, Monika Sobocan, Desiree Wiegleb Edstrom, Luise Uhrmacher, Jennifer Vrouvides, Inga Hege.
Pilot implementation and evaluation of clinical reasoning train-the-trainer courses by the European project DID-ACT
W: AMEE Lyon 2022 Hybrid Conference : Re-defining Health Professions Education Together, Lyon, France, 27-31 August 2022
s. 46-47 : abstr. 2G2 (2193)
SZZ
AWZ
Adres url:
2/6
Inga Hege, Martin Adler, Vital Da Silva Domingues, Daniel Donath, Samuel Edelbring, Joanna Fąferek, Soren Huwendiek, Andrzej Kononowicz, Begona Martinez Jarreta, Anja Mayer, Luc Morin, Daloha Rodriguez-Molina, Monika Sobocan, Małgorzata Sudacka.
Teaching clinical reasoning - a European interprofessional approach
W: Jahrestagung der Gesellschaft fur Medizinische Ausbildung (GMA): Form und Funktion - Digitalisierung fur und in der Lehre, Halle, Germany, 15.09.-17.09.2022 : abstractband
s. 96 : abstr. V-18-02
SZZ
AWZ
Adres url: *
DOI:
3/6
Monika Sobocan, Tadej Petreski, Samuel Edelbring, Maria Elven, Andrzej Kononowicz, Soren Huwendiek, Inga Hege.
Teaching clinical reasoning toolkit : Understanding, developing and implementing a clinical reasoning curricula
W: AMEE Lyon 2022 Hybrid Conference : Re-defining Health Professions Education Together, Lyon, France, 27-31 August 2022
: abstr. PCW L1
SZZ
AWZ
Adres url:
4/6
Małgorzata Sudacka, Martin Adler, Steven J. Durning, Samuel Edelbring, Ada Frankowska, Daniel Hartmann, Inga Hege, Soren Huwendiek, Monika Sobocan, Nils Thiessen, Felicitas L. Wagner, Andrzej A. Kononowicz.
Why is it so difficult to implement a longitudinal clinical reasoning curriculum? A multicenter interview study on the barriers perceived by European health professions educators
BMC Medical Education
2021 : Vol. 21, il., bibliogr. 25 poz., abstr.
Autor korespondencyjny: Małgorzata Sudacka
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0

e-ISSN: 1472-6920

AZ
ORG
AIF
IF: 3.263
Adres url:
5/6
Inga Hege, Martin Adler, Steven Durning, Samuel Edelbring, Soren Huwendiek, Andrzej Kononowicz, Monika Sobocan, Malgorzata Sudacka, Nils Thiessen, Felicitas Wagner, Elisabet Welin.
Development of a longitudinal interprofessional clinical reasoning curriculum - an international project.
W: Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA), Zurich, Schweiz, 09.09. - 12.09.2020.
s. 3-4 : abstr. V-003, bibliogr. 2 poz.
SZZ
AWZ
Adres url:
DOI:
6/6
Andrzej A. Kononowicz, Inga Hege, Samuel Edelbring, Monika Sobocan, Soren Huwendiek, Steven J. Durning.
The need for longitudinal clinical reasoning teaching and assessment : results of an international survey.
Medical Teacher
2020 : Vol. 42, nr 4, s. 457-462, bibliogr., abstr.
Autor korespondencyjny: Andrzej A. Konowicz.
p-ISSN: 0142-159X
e-ISSN: 1466-187X

AZ
ORG
AIF
IF: 3.650
Adres url:
Streszczenie w PubMed:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ