Bibliografia UJ CM




Zapytanie: PEREZ-CUETO ARMANDO
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/1
Barbara Niedźwiedzka, Agnieszka Kozioł-Kozakowska, Beata Piórecka, Jessica Aschemann-Witzel, Armando Perez-Cueto, Wim Verbeke, Tino Bech-Larsen.
Czynniki sukcesu działań marketingowych a realizacja wybranych społecznych kampanii w zakresie przeciwdziałania otyłości w Polsce.
(Success factors of marketing campaigns and implementation of selected social campaigns aimed at obesity prevention in Poland.)
Endokrynologia, Otyłość i Zaburzenia Przemiany Materii
2011 : T. 7, nr 2, s. 144, abstr. PLVI: 15
III Zjazd Polskiego Towarzystwa Badań nad Otyłością, Olsztyn, 25-27 sierpnia 2011
p-ISSN: 1734-9044

SZP
AWZ
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ