Bibliografia UJ CM




Zapytanie: LANTTA TELLA
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/4
Tella Lantta, Joy Duxbury, Alina Haines-Delmont, Anna Bjorkdahl, Tonje Lossius Husum, Jakub Lickiewicz, Athanassios Douzenis, Elaine Craig, Katie Goodall, Christina Bora, Rachel Whyte, Richard Whittington.
Models, frameworks and theories in the implementation of programs targeted to reduce formal coercion in mental health settings : a systematic review
Frontiers in Psychiatry
2023 : Vol. 14, il., bibliogr. 46 poz.
Autor korespondencyjny: Tella Lantta
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0

e-ISSN: 1664-0640

AZ
ORG
AIF
IF: 4.700
Adres url:
2/4
Irina Georgieva, Tella Lantta, Jakub Lickiewicz, Jaroslav Pekara, Sofia Wikman, Marina Losevica, Bevinahalli Nanjegowda Raveesh, Adriana Mihai, Peter Lepping.
Perceived Effectiveness, Restrictiveness, and Compliance with Containment Measures against the Covid-19 Pandemic : An International Comparative Study in 11 Countries.
International Journal of Environmental Research and Public Health
2021 : Vol. 18, nr 7, il., bibliogr. 41 poz., abstr.
Autor korespondencyjny: Irina Georgieva.
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 1660-4601

AZ
ORG
AIF
IF: 4.614
Adres url:
Streszczenie w PubMed:
3/4
Irina Georgieva, Peter Lepping, Vasil Bozev, Jakub Lickiewicz, Jaroslav Pekara, Sofia Wikman, Marina Losevica, Bevinahalli Nanjegowda Raveesh, Adriana Mihai, Tella Lantta.
Prevalence, New Incidence, Course, and Risk Factors of PTSD, Depression, Anxiety, and Panic Disorder during the Covid-19 Pandemic in 11 Countries.
Healthcare
2021 : Vol. 9, nr 6, il., bibliogr. 53 poz., abstr.
Autor korespondencyjny: Irina Georgieva.
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

e-ISSN: 2227-9032

AZ
ORG
AIF
IF: 3.160
Adres url:
Streszczenie w PubMed:
4/4
Malgorzata M. Bala, Tina Poklepović Peričić, Joanna Zajac, Anke Rohwer, Jitka Klugarova, Maritta Valimaki, Tella Lantta, Luca Pingani, Miloslav Kluga, Mike Clarke, Taryn Young.
What are the effects of teaching Evidence-Based Health Care (EBHC) at different levels of health professions education? An updated overview of systematic reviews.
PLoS One
2021 : Vol. 16, nr 7, il., bibliogr. 61 poz., abstr.
Autor korespondencyjny: Małgorzta M. Bała.
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

e-ISSN: 1932-6203

AZ
ORG
AIF
IF: 3.752
Adres url:
Streszczenie w PubMed:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ