Bibliografia UJ CM




Zapytanie: DURNING STEVEN J
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/5
Lukas Huesmann, Małgorzata Sudacka, Steven J. Durning, Carina Georg, Sören Huwendiek, Andrzej A. Kononowicz, Claudia Schlegel, Inga Hege.
Clinical reasoning : what do nurses, physicians, and students reason about
Journal of Interprofessional Care
2023, il., bibliogr., abstr.
Autor korespondencyjny: Inga Hege.
Online First 2023-05-15
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY-NC-ND 4.0

p-ISSN: 1356-1820
e-ISSN: 1469-9567

XXX
ORG
AIF
IF: 2.700
Adres url:
Streszczenie w PubMed:
2/5
Inga Hege, Martin Adler, Daniel Donath, Steven J. Durning, Samuel Edelbring, Maria Elven, Ada Bogusz, Carina Georg, Soren Huwendiek, Melina Korner, Andrzej A. Kononowicz, Ioannis Parodis, Ulrika Sodergren, Felicitas L. Wagner, Desiree Wiegleb Edstrom.
Developing a European longitudinal and interprofessional curriculum for clinical reasoning
Diagnosis
2023, il., bibliogr. 22 poz., abstr.
Autor korespondencyjny: Inga Hege
Online First 2023-02-20
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 2194-8011
e-ISSN: 2194-802X

XXX
WYT
AIF
IF: 3.500
Adres url:
Streszczenie w PubMed:
3/5
Ioannis Parodis, Lina Andersson, Steven J. Durning, Inga Hege, Jure Knez, Andrzej A. Kononowicz, Marie Lidskog, Tadej Petreski, Magdalena Szopa, Samuel Edelbring.
Clinical reasoning needs to be explicitly addressed in health professions curricula : recommendations from a European Consortium
International Journal of Environmental Research and Public Health
2021 : Vol. 18, nr 21, il., bibliogr., abstr.
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0
Autor korespondencyjny: Ioannis Parodis

p-ISSN: 1661-7827
e-ISSN: 1660-4601

AZ
ORG
AIF
IF: 4.614
Adres url:
Streszczenie w PubMed:
4/5
Małgorzata Sudacka, Martin Adler, Steven J. Durning, Samuel Edelbring, Ada Frankowska, Daniel Hartmann, Inga Hege, Soren Huwendiek, Monika Sobocan, Nils Thiessen, Felicitas L. Wagner, Andrzej A. Kononowicz.
Why is it so difficult to implement a longitudinal clinical reasoning curriculum? A multicenter interview study on the barriers perceived by European health professions educators
BMC Medical Education
2021 : Vol. 21, il., bibliogr. 25 poz., abstr.
Autor korespondencyjny: Małgorzata Sudacka
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0

e-ISSN: 1472-6920

AZ
ORG
AIF
IF: 3.263
Adres url:
5/5
Andrzej A. Kononowicz, Inga Hege, Samuel Edelbring, Monika Sobocan, Soren Huwendiek, Steven J. Durning.
The need for longitudinal clinical reasoning teaching and assessment : results of an international survey.
Medical Teacher
2020 : Vol. 42, nr 4, s. 457-462, bibliogr., abstr.
Autor korespondencyjny: Andrzej A. Konowicz.
p-ISSN: 0142-159X
e-ISSN: 1466-187X

AZ
ORG
AIF
IF: 3.650
Adres url:
Streszczenie w PubMed:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ