Bibliografia UJ CM




Zapytanie: CERBIN-KOCZOROWSKA MAGDALENA
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/5
Magdalena Cerbin-Koczorowska, Piotr Przymuszała, Michał Michalak, Agnieszka Skowron.
Effective interprofessional training can be implemented without high financial expenses - a pre- post study supported with cost analysis
Farmacia
2022 : Vol. 70, nr 5, s. 978-984, bibliogr. 30 poz., abstr.
Autor korespondencyjny: Piotr Przymuszała
p-ISSN: 0014-8237
e-ISSN: 2065-0019

AZ
ORG
AIF
IF: 1.600
Adres url:
2/5
Magdalena Cerbin-Koczorowska, Piotr Przymuszala, Michal Michalak, Sylwia Ewa Piotrowska-Brudnicka, Patrycja Kant, Agnieszka Skowron.
Comparison of medical and pharmacy students' readiness for interprofessional learning - a cross-sectional study.
Farmacia
2020 : Vol. 68, nr 6, s. 1166-1172, bibliogr. 42 poz., abstr.
Autor korespondencyjny: Magdalena Cerbin-Koczorowska.
p-ISSN: 0014-8237
e-ISSN: 2065-0019

AZ
ORG
AIF
IF: 1.607
Adres url:
3/5
Magdalena Cerbin-Koczorowska, Lucja Zielinska-Tomczak, Magdalena Waszyk-Nowaczyk, Michal Michalak, Agnieszka Skowron.
As the twig is bent, so is the tree inclined: a survey of student attitudes toward interprofessional collaboration supported with the curricula analysis.
Journal of Interprofessional Care
2019 : Vol. 33, nr 6, s. 636-644, bibliogr., abstr.
Autor korespondencyjny: Magdalena Cerbin-Koczorowska.
p-ISSN: 1356-1820

AZ
ORG
AIF
IF: 1.726
Adres url:
Streszczenie w PubMed:
4/5
Magdalena Cerbin-Koczorowska, Agnieszka Skowron.
Edukacja interprofesjonalna szansą na upowszechnienienwspółpracy pomiędzy lekarzem i farmaceutą.
(Interprofessional education as a chance to promote cooperation between pharmacist and physician.)
Farmacja Polska
2017 : T. 73, nr 6, s. 389-396, il., bibliogr. 33 poz.
p-ISSN: 0014-8261

AP
ORG
KBN
Adres url:
5/5
Magdalena Cerbin-Koczorowska, Patrycja Kant, Michał Michalak, Agnieszka Skowron.
Gotowość studentów farmacji do podjęcia edukacji interprofesjonalnej.
(Pharmacy students' readiness for interprofessional education.)
Farmacja Współczesna
2016 : T. 9, nr 1, s. 3-10, bibliogr., streszcz., sum.
p-ISSN: 1899-2293

AP
ORG
KBN
Adres url:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ