Bibliografia UJ CM




Zapytanie: JOURNAL OF UNIVERSITY TEACHING LEARNING PRACTICE
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/2
Autorzy: Nynke de Jong, Karen D. Konings, Katarzyna Czabanowska.
Tytuł oryginału: The Development of Innovative Online Problem- Based Learning: A Leadership Course for Leaders in European Public Health.
Czasopismo: Journal of University Teaching & Learning Practice
Szczegóły: 2014 : Vol. 11, nr 3 art. no. 3, 10 s., bibliogr., abstr.
p-ISSN: 1449-9789

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: APZ
Punktacja MNiSW: 5.000
2/2
Autorzy: Katarzyna Czabanowska, Jos H.C. Moust, Andre W.M. Meijer, Peter Schroder-Back, Herma Roebertsen.
Tytuł oryginału: Problem-based Learning Revisited, introduction of Active and Self-directed Learning to reduce fatigue among students.
Czasopismo: Journal of University Teaching & Learning Practice
Szczegóły: 2012 : Vol. 9, nr 1 art. no. 6, 15 s., il., bibliogr., abstr.
p-ISSN: 1449-9789

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: APZ
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ