Bibliografia UJ CM




Zapytanie: BMC MEDICAL EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/11
Autorzy: Barbara Bętkowska-Korpała, Anna Pastuszak-Draxler, Katarzyna Olszewska-Turek, Karolina Sikora-Zych, Roksana Epa, Anna Starowicz-Filip.
Tytuł oryginału: Personality characteristics of empathy profiles - practical implications for education of medicine students.
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2022 : Vol. 22, il., bibliogr. 38 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Barbara Bętkowska-Korpała.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

e-ISSN: 1472-6920

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 3.600
Punktacja MNiSW: 140.000
Praca afiliowana przez UJ CM
2/11
Autorzy: Justyna Dymek, Tomasz Mateusz Kowalski, Anna Golda, Michal Nowakowski, Agnieszka Skowron.
Tytuł oryginału: The influence of OSPE and PBL on competency-based pharmacy student self-assessment
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2022 : Vol. 22, il., bibliogr. 37 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Tomasz Mateusz Kowalski
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0

e-ISSN: 1472-6920

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 3.600
Punktacja MNiSW: 140.000
Praca afiliowana przez UJ CM
3/11
Autorzy: Małgorzata Sudacka, Martin Adler, Steven J. Durning, Samuel Edelbring, Ada Frankowska, Daniel Hartmann, Inga Hege, Soren Huwendiek, Monika Sobocan, Nils Thiessen, Felicitas L. Wagner, Andrzej A. Kononowicz.
Tytuł oryginału: Why is it so difficult to implement a longitudinal clinical reasoning curriculum? A multicenter interview study on the barriers perceived by European health professions educators
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2021 : Vol. 21, il., bibliogr. 25 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Małgorzata Sudacka
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0

e-ISSN: 1472-6920

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 3.263
Punktacja MNiSW: 140.000
Praca afiliowana przez UJ CM
4/11
Autorzy: Inga Hege, Andrzej A. Kononowicz, Daniel Tolks, Samuel Edelbring, Katja Kuehlmeyer.
Tytuł oryginału: A qualitative analysis of virtual patient descriptions in healthcare education based on a systematic literature review.
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2016 : Vol. 16, art. no. 146, s. 1-11, il., bibliogr. 75 poz., abstr.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.
p-ISSN: 1472-6920

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.572
Punktacja MNiSW: 30.000
Praca afiliowana przez UJ CM
5/11
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Nabil Zary, Samuel Edelbring, Janet Corral, Inga Hege.
Tytuł oryginału: Virtual patients - what are we talking about? A framework to classify the meanings of the term in healthcare education.
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2015 : Vol. 15, art. no. 11, s. 1-7, il., bibliogr. 40 poz., abstr.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.
p-ISSN: 1472-6920

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.312
Punktacja MNiSW: 35.000
Praca afiliowana przez UJ CM
6/11
Autorzy: Katarzyna Czabanowska, Ander Malho, Peter Schroder-Back, Daniela Popa, Genc Burazeri.
Tytuł oryginału: Do we develop public health leaders?- association between public health competencies and emotional intelligence: a cross-sectional study.
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2014 : Vol. 14, art. no. 83, s. 1-7, bibliogr. 31 poz., abstr.
Uwagi: Open Access article Creative Commons Attribution License CC-BY 2.0.
p-ISSN: 1472-6920

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.218
Punktacja MNiSW: 35.000
Praca afiliowana przez UJ CM
7/11
Autorzy: Krzysztof Nesterowicz, Tadeusz Librowski, Samuel Edelbring.
Tytuł oryginału: Validating e-learning in continuing pharmacy education: user acceptance and knowledge change.
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2014 : Vol. 14, art. no. 33, s. 1-7, il., bibliog. 21 poz., abstr.
Uwagi: Open Access article Creative Commons Attribution License CC-BY 2.0.
p-ISSN: 1472-6920

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.218
Punktacja MNiSW: 35.000
Praca afiliowana przez UJ CM
8/11
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Paweł Krawczyk, Grzegorz Cebula, Marta Dembkowska, Edyta Drab, Bartosz Frączek, Aleksandra J. Stachoń, Janusz Andres.
Tytuł oryginału: Effects of introducing a voluntary virtual patient module to a basic life support with an automated external defibrillator course: a randomised trial.
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2012 : Vol. 12, art. no. 41, 10 s., il., bibliog. 20 poz., abstr.
p-ISSN: 1472-6920

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.409
Punktacja MNiSW: 30.000
Praca afiliowana przez UJ CM
9/11
Autorzy: Regina Kulier, Sjors F.P.J. Coppus, Javier Zamora, Julie Hadley, Sadia Malick, Kausik Das, Susanne Weinbrenner, Berrit Meyerrose, Tamas Decsi, Andrea R. Horvath, Eva Nagy, Jose I. Emparanza, Theodoros N. Arvanitis, Amanda Burls, Juan B. Cabello, Marcin Kaczor, Gianni Zanrei, Karen Pierer, Katarzyna Stawiarz, Regina Kunz, Ben W.J. Mol, Khalid S. Khan.
Tytuł oryginału: The effectiveness of a clinically integrated e-learning course in evidence-based medicine: A cluster randomised controlled trial.
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2009 : Vol. 9, art. no 21, 7 s., il., bibliogr. 18 poz., abstr.
p-ISSN: 1472-6920

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: APZ
Punktacja MNiSW: 2.000
10/11
Autorzy: Regina Kulier, Julie Hadley, Susanne Weinbrenner, Berrit Meyerrose, Tamas Decsi, Andrea R. Horvath, Eva Nagy, Jose I. Emparanza, Sjors F.P.J. Coppus, Theodoros N. Arvanitis, Amanda Burls, Juan B. Cabello, Marcin Kaczor, Gianni Zanrei, Karen Pierer, Katarzyna Stawiarz, Regina Kunz, Ben W.J. Mol, Khalid S. Khan.
Tytuł oryginału: Harmonising Evidence-based medicine teaching: a study of the outcomes of e-learning in five European countries.
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2008 : Vol. 8, art. no 27, 10 s., il., bibliog. 16 poz., abstr.
p-ISSN: 1472-6920

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: APZ
Punktacja MNiSW: 2.000
11/11
Autorzy: Sjors F.P.J. Coppus, Jose I. Emparanza, Julie Hadley, Regina Kulier, Susanne Weinbrenner, Theodoros N. Arvanitis, Amanda Burls, Juan B. Cabello, Tamas Decsi, Andrea R. Horvath, Marcin Kaczor, Gianni Zanrei, Karen Pierer, Katarzyna Stawiarz, Regina Kunz, Ben W.J. Mol, Khalid S. Khan.
Tytuł oryginału: A clinically integrated curriculum in Evidence-based Medicine for just-in-time learning through on-the-job training: The EU-EBM project.
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2007 : Vol. 7, art. no 46, 10 s., il., bibliogr. 28 poz., abstr.
p-ISSN: 1472-6920

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: APZ
Punktacja MNiSW: 2.000
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ