Bibliografia UJ CM




Zapytanie: MODERN TEACHING - DISTANCE LEARNING A GUIDE TO ONLINE AND BLENDED LEARNING WIT
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/2
Autorzy: Milena Santric-Milicevic, Zeljka Nikolic, Katarzyna Czabanowska.
Tytuł oryginału: Problem oriented learning by distance - a model for lifelong learning.
Tytuł całości: W: Modern Teaching - distance learning. A Guide to online and blended Learning with Case Studies from Public Health.
Odpowiedzialni za całość, redakcja: ed. Vesna Bjegovic Milankovic.
Adres wydawniczy: Lage : [Lippe-Verl.], 2013
Opis fizyczny: s. 53-71
Uwagi: 21 cm.
Uwagi: Produced by the Working Group on Innovation and Good Practice in Publich health Education - ASPHER.

p-ISBN: 978-3-89918-219-4

Charakt. formalna: RMZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: RMZ
2/2
Autorzy: Katarzyna Czabarowska [Czabanowska], Karen D. Koenings, Tony Smith.
Tytuł oryginału: Teachers' perceptions of working with the online environment and some learning points based on the LEPHIE project.
Tytuł całości: W: Modern Teaching - distance learning. A Guide to online and blended Learning with Case Studies from Public Health.
Odpowiedzialni za całość, redakcja: ed. Vesna Bjegovic Milankovic.
Adres wydawniczy: Lage : [Lippe-Verl.], 2013
Opis fizyczny: s. 72-76
Uwagi: 21 cm.
Uwagi: Produced by the Working Group on Innovation and Good Practice in Publich health Education - ASPHER.

p-ISBN: 978-3-89918-219-4

Charakt. formalna: RMZ
Charakt. merytoryczna: ORG
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ