Bibliografia UJ CM




Zapytanie: SOBOCAN MONIKA
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/6
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Monika Sobocan, Desiree Wiegleb Edstrom, Luise Uhrmacher, Jennifer Vrouvides, Inga Hege.
Tytuł oryginału: Pilot implementation and evaluation of clinical reasoning train-the-trainer courses by the European project DID-ACT
Tytuł całości: W: AMEE Lyon 2022 Hybrid Conference : Re-defining Health Professions Education Together, Lyon, France, 27-31 August 2022
Opis fizyczny: s. 46-47 : abstr. 2G2 (2193)
Charakt. formalna: SZZ
Charakt. OPI: AWZ
Praca afiliowana przez UJ CM
2/6
Autorzy: Inga Hege, Martin Adler, Vital Da Silva Domingues, Daniel Donath, Samuel Edelbring, Joanna Fąferek, Soren Huwendiek, Andrzej Kononowicz, Begona Martinez Jarreta, Anja Mayer, Luc Morin, Daloha Rodriguez-Molina, Monika Sobocan, Małgorzata Sudacka.
Tytuł oryginału: Teaching clinical reasoning - a European interprofessional approach
Tytuł całości: W: Jahrestagung der Gesellschaft fur Medizinische Ausbildung (GMA): Form und Funktion - Digitalisierung fur und in der Lehre, Halle, Germany, 15.09.-17.09.2022 : abstractband
Opis fizyczny: s. 96 : abstr. V-18-02
Charakt. formalna: SZZ
Charakt. OPI: AWZ
Praca afiliowana przez UJ CM
3/6
Autorzy: Monika Sobocan, Tadej Petreski, Samuel Edelbring, Maria Elven, Andrzej Kononowicz, Soren Huwendiek, Inga Hege.
Tytuł oryginału: Teaching clinical reasoning toolkit : Understanding, developing and implementing a clinical reasoning curricula
Tytuł całości: W: AMEE Lyon 2022 Hybrid Conference : Re-defining Health Professions Education Together, Lyon, France, 27-31 August 2022
Opis fizyczny: : abstr. PCW L1
Charakt. formalna: SZZ
Charakt. OPI: AWZ
Praca afiliowana przez UJ CM
4/6
Autorzy: Małgorzata Sudacka, Martin Adler, Steven J. Durning, Samuel Edelbring, Ada Frankowska, Daniel Hartmann, Inga Hege, Soren Huwendiek, Monika Sobocan, Nils Thiessen, Felicitas L. Wagner, Andrzej A. Kononowicz.
Tytuł oryginału: Why is it so difficult to implement a longitudinal clinical reasoning curriculum? A multicenter interview study on the barriers perceived by European health professions educators
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2021 : Vol. 21, il., bibliogr. 25 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Małgorzata Sudacka
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0

e-ISSN: 1472-6920

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 3.263
Punktacja MNiSW: 140.000
Praca afiliowana przez UJ CM
5/6
Autorzy: Inga Hege, Martin Adler, Steven Durning, Samuel Edelbring, Soren Huwendiek, Andrzej Kononowicz, Monika Sobocan, Malgorzata Sudacka, Nils Thiessen, Felicitas Wagner, Elisabet Welin.
Tytuł oryginału: Development of a longitudinal interprofessional clinical reasoning curriculum - an international project.
Tytuł całości: W: Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA), Zurich, Schweiz, 09.09. - 12.09.2020.
Opis fizyczny: s. 3-4 : abstr. V-003, bibliogr. 2 poz.
Charakt. formalna: SZZ
Charakt. OPI: AWZ
Praca afiliowana przez UJ CM
6/6
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Inga Hege, Samuel Edelbring, Monika Sobocan, Soren Huwendiek, Steven J. Durning.
Tytuł oryginału: The need for longitudinal clinical reasoning teaching and assessment : results of an international survey.
Czasopismo: Medical Teacher
Szczegóły: 2020 : Vol. 42, nr 4, s. 457-462, bibliogr., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Andrzej A. Konowicz.
p-ISSN: 0142-159X
e-ISSN: 1466-187X

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 3.650
Punktacja MNiSW: 100.000
Praca afiliowana przez UJ CM
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ