Bibliografia UJ CM




Zapytanie: PEREZ-CUETO FEDERICO J A
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/6
Autorzy: Jessica Aschemann-Witzel, Federico J.A. Perez-Cueto, Barbara Niedzwiedzka, Wim Verbeke, Tino Bech-Larsen.
Tytuł oryginału: How acceptable is social marketing for more healthful eating? Selected findings from an expert interview study.
Czasopismo: Ernahr.-Umsch. (1977)
Szczegóły: 2013 : Vol. 60, nr 11, s. 188-193, bibliogr. 20 poz., sum.
p-ISSN: 0174-0008

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.224
Punktacja MNiSW: 15.000
Praca afiliowana przez UJ CM
2/6
Autorzy: Federico J.A. Perez-Cueto, Jessica Aschemann-Witzel, Bhavani Shankar, Jose Brambila-Macias, Tino Bech-Larsen, Mario Mazzocchi, Sara Capacci, Anna Saba, Aida Turrini, Barbara Niedzwiedzka, Beata Piorecka, Agnieszka Kozioł-Kozakowska, Josephine Wills, W. Bruce Traill, Wim Verbeke.
Tytuł oryginału: Assessment of evaluations made to healthy eating policies in Europe : a review within the EATWELL Project.
Czasopismo: Public Health Nutrition
Szczegóły: 2012 : Vol. 15, nr 8, s. 1489-1496, il., bibliogr. 64 poz.
p-ISSN: 1368-9800

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 2.250
Punktacja MNiSW: 35.000
Praca afiliowana przez UJ CM
3/6
Autorzy: Jessica Aschemann-Witzel, Federico J.A. Perez-Cueto, Barbara Niedzwiedzka, Wim Verbeke, Tino Bech-Larsen.
Tytuł oryginału: Lessons for public health campaigns from analysing commercial food marketing success factors: a case study.
Czasopismo: BMC Public Health
Szczegóły: 2012 : Vol. 12, art. no. 139, 11 s., il., bibliogr. 59 poz., abstr.
p-ISSN: 1471-2458

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: KAZ
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 2.076
Punktacja MNiSW: 35.000
Praca afiliowana przez UJ CM
4/6
Autorzy: Sara Capacci, Mario Mazzocchi, Bhavani Shankar, Jose Brambila Macias, Wim Verbeke, Federico J.A. Perez-Cueto, Agnieszka Kozioł-Kozakowska, Beata Piórecka, Barbara Niedzwiedzka, Dina D'Addesa, Anna Saba, Aida Turrini, Jessica Aschemann-Witzel, Tino Bech-Larsen, Mathias Strand, Laura Smillie, Josephine Wills, W. Bruce Traill.
Tytuł oryginału: Policies to promote healthy eating in Europe : a structured review of instruments and their effectiveness.
Czasopismo: Nutrition Reviews
Szczegóły: 2012 : Vol.70, nr 3, s. 188-200, bibliogr. 68 poz.
p-ISSN: 0029-6643

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: POG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 4.597
Punktacja MNiSW: 40.000
Praca afiliowana przez UJ CM
5/6
Autorzy: Jessica Aschemann-Witzel, Federico J.A. Perez-Cueto, Barbara Niedzwiedzka, Wim Verbeke, Tino Bech-Larsen.
Tytuł oryginału: Transferability of private food marketing success factors to public food and health policy: An expert Delphi survey.
Czasopismo: Food Policy
Szczegóły: 2012 : Vol. 37, nr 6, s. 650-660, bibliogr., abstr.
p-ISSN: 0306-9192

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 2.212
Punktacja MNiSW: 40.000
Praca afiliowana przez UJ CM
6/6
Autorzy: Jessica Aschemann-Witzel, Federico J.A. Perez-Cueto, Barbara Niedzwiedzka, Wim Verbeke, Tino Bech-Larsen.
Tytuł: Key success factors in health-related food marketing : a case study approach.
Źródło: http://ageconsearch.umn.edu/bitstream/114211/2/Aschemann-Witzel_Jessica_358.pdf
Data dostępu: 28.02.2012
Strony: 10 s., bibliogr.
Uwagi: EAAE 2011 Congress Change and Uncertainty : Challenges for Agriculture, Food and Natural Resources, Zurich, Switzerland, August 30 to September 2, 2011.
Charakt. formalna: DO
Charakt. merytoryczna: ORG
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ