Bibliografia UJ CM




Zapytanie: DURNING STEVEN J
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/5
Autorzy: Lukas Huesmann, Małgorzata Sudacka, Steven J. Durning, Carina Georg, Sören Huwendiek, Andrzej A. Kononowicz, Claudia Schlegel, Inga Hege.
Tytuł oryginału: Clinical reasoning : what do nurses, physicians, and students reason about
Czasopismo: Journal of Interprofessional Care
Szczegóły: 2023, il., bibliogr., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Inga Hege.
Uwagi: Online First 2023-05-15
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY-NC-ND 4.0

p-ISSN: 1356-1820
e-ISSN: 1469-9567

Charakt. formalna: XXX
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 2.700
Punktacja MNiSW: 100.000
Praca afiliowana przez UJ CM
2/5
Autorzy: Inga Hege, Martin Adler, Daniel Donath, Steven J. Durning, Samuel Edelbring, Maria Elven, Ada Bogusz, Carina Georg, Soren Huwendiek, Melina Korner, Andrzej A. Kononowicz, Ioannis Parodis, Ulrika Sodergren, Felicitas L. Wagner, Desiree Wiegleb Edstrom.
Tytuł oryginału: Developing a European longitudinal and interprofessional curriculum for clinical reasoning
Czasopismo: Diagnosis
Szczegóły: 2023, il., bibliogr. 22 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Inga Hege
Uwagi: Online First 2023-02-20
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 2194-8011
e-ISSN: 2194-802X

Charakt. formalna: XXX
Charakt. merytoryczna: WYT
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 3.500
Punktacja MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UJ CM
3/5
Autorzy: Ioannis Parodis, Lina Andersson, Steven J. Durning, Inga Hege, Jure Knez, Andrzej A. Kononowicz, Marie Lidskog, Tadej Petreski, Magdalena Szopa, Samuel Edelbring.
Tytuł oryginału: Clinical reasoning needs to be explicitly addressed in health professions curricula : recommendations from a European Consortium
Czasopismo: International Journal of Environmental Research and Public Health
Szczegóły: 2021 : Vol. 18, nr 21, il., bibliogr., abstr.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0
Uwagi: Autor korespondencyjny: Ioannis Parodis

p-ISSN: 1661-7827
e-ISSN: 1660-4601

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 4.614
Punktacja MNiSW: 140.000
Praca afiliowana przez UJ CM
4/5
Autorzy: Małgorzata Sudacka, Martin Adler, Steven J. Durning, Samuel Edelbring, Ada Frankowska, Daniel Hartmann, Inga Hege, Soren Huwendiek, Monika Sobocan, Nils Thiessen, Felicitas L. Wagner, Andrzej A. Kononowicz.
Tytuł oryginału: Why is it so difficult to implement a longitudinal clinical reasoning curriculum? A multicenter interview study on the barriers perceived by European health professions educators
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2021 : Vol. 21, il., bibliogr. 25 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Małgorzata Sudacka
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0

e-ISSN: 1472-6920

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 3.263
Punktacja MNiSW: 140.000
Praca afiliowana przez UJ CM
5/5
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Inga Hege, Samuel Edelbring, Monika Sobocan, Soren Huwendiek, Steven J. Durning.
Tytuł oryginału: The need for longitudinal clinical reasoning teaching and assessment : results of an international survey.
Czasopismo: Medical Teacher
Szczegóły: 2020 : Vol. 42, nr 4, s. 457-462, bibliogr., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Andrzej A. Konowicz.
p-ISSN: 0142-159X
e-ISSN: 1466-187X

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 3.650
Punktacja MNiSW: 100.000
Praca afiliowana przez UJ CM
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ