Bibliografia UJ CM




Zapytanie: ŚWIĄTKIEWICZ-MOŚNY MARIA
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/4
Tytuł oryginału: Disability welfare policy in Europe cognitive : disability and the impact of the Covid-19 pandemic
Odpowiedzialni: redakcja, tłum.: Edited by Angela Genova, Alice Scavarda, Maria Świątkiewicz-Mośny
Adres wydawniczy: Bingley : Emerald Publishing Limited, 2023
Opis fizyczny: 204 s.
Uwagi: Publikacja nie należy do dorobku UJ CM
p-ISBN: 978-1-80382-820-6
e-ISBN: 978-1-80382-819-0

Charakt. formalna: 000
2/4
Autorzy: Anna Prokop-Dorner, Natalia Ożegalska-Łukasik, Maria Świątkiewicz-Mośny.
Tytuł oryginału: Living with autism in the pandemic era : how the health crisis affected the disability welfare policy in the region of Lesser Poland
Tytuł całości: W: Disability welfare policy in Europe cognitive : disability and the impact of the Covid-19 pandemic
Odpowiedzialni za całość, redakcja: Edited by Angela Genova, Alice Scavarda, Maria Świątkiewicz-Mośny
Adres wydawniczy: Bingley : Emerald Publishing Limited, 2023
Opis fizyczny: s. 119-139
Charakt. formalna: RMZ
Charakt. OPI: RMZ
Praca afiliowana przez UJ CM
3/4
Autorzy: Maria Świątkiewicz-Mośny, Magdalena Ślusarczyk, Anna Prokop-Dorner, Natalia Ożegalska-Łukasik, Aleksandra Potysz-Rzyman.
Tytuł oryginału: Edukacja społeczna szczepionką na infodemię? Eksploracja kapitału zdrowotnego podczas pandemii COVID-19 w Polsce
Tytuł angielski: Social education as a vaccine against infodemia? Exploring health capital during the COVID-19 pandemic in Poland
Czasopismo: Przegląd Socjologiczny
Szczegóły: 2022 : T. 71, nr 2, s. 115-140, bibliogr., abstr., streszcz.
Uwagi: Autor korespondencyjny: brak
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY-NC-ND 4.0

p-ISSN: 0033-2356
e-ISSN: 2450-9361

Charakt. formalna: AP
Charakt. merytoryczna: POG
Charakt. OPI: KBN
Punktacja MNiSW: 70.000
Praca afiliowana przez UJ CM
4/4
Autorzy: Maria Świątkiewicz-Mośny, Anna Prokop-Dorner, Magdalena Ślusarczyk, Natalia Ożegalska-Łukasik, Aleksandra Piłat-Kobla, Joanna Zając, Małgorzata M. Bała.
Tytuł oryginału: When Peppa Pig and Confucius meet, joining forces on the battlefield of health literacy-a qualitative analysis of COVID-19 educational materials for children and adolescents from China, the USA, and Europe
Czasopismo: PLoS One
Szczegóły: 2022 : Vol. 17, nr 12, il., bibliogr, abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Anna Prokop-Dorner
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0

e-ISSN: 1932-6203

Charakt. formalna: AZ
Charakt. merytoryczna: ORG
Charakt. OPI: AIF
Wskaźnik Impact Factor ISI: 3.700
Punktacja MNiSW: 100.000
Praca afiliowana przez UJ CM
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ