Bibliografia UJ CM




Zapytanie: ( NURSE EDUCATION TODAY )
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/4
Autorzy: Martina Paric, Anu-Marja Kaihlanen, Tarja Heponiemi, Katarzyna Czabanowska.
Tytuł oryginału: Nurse teacher's perceptions on teaching cultural competence to students in Finland : a descriptive qualitative study.
Czasopismo: Nurse Education Today
Szczegóły: 2021 : Vol. 99
Uwagi: Autor korespondencyjny: Martina Paric.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 0260-6917
e-ISSN: 1532-2793

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 3.906
Punktacja MNiSW: 100.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


2/4
Autorzy: Mariusz Panczyk, Lucyna Iwanow, Aleksandra Gaworska-Krzemińska, Elżbieta Grochans, Maria Kózka, Halina Kulik, Jolanta Lewko, Małgorzata Marcysiak, Katarzyna Młynarska, Grażyna Nowak-Starz, Izabella Uchmanowicz, Antonio Jesus Ramos-Morcillok, Maria Ruzafa-Martinez, Joanna Gotlib.
Tytuł oryginału: Validation study and setting norms of the evidence based practice competence questionnaire for nursing students : A cross-sectional study in Poland.
Czasopismo: Nurse Education Today
Szczegóły: 2020 : Vol. 88, il., bibliogr., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Mariusz Panczyk.
p-ISSN: 0260-6917
e-ISSN: 1532-2793

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 3.442
Punktacja MNiSW: 100.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


3/4
Autorzy: Iwona Bodys-Cupak, Anna Majda, Joanna Zalewska-Puchała, Alicja Kamińska.
Tytuł oryginału: The impact of a sense of self-efficacy on the level of stress and the ways of coping with difficult situations in Polish nursing students.
Czasopismo: Nurse Education Today
Szczegóły: 2016 : Vol. 45, s. 102-107, il., bibliogr., abstr.
p-ISSN: 0260-6917

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 2.533
Punktacja MNiSW: 35.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


4/4
Autorzy: Katarzyna E. Szczerbińska, Roman Topór-Mądry, Barbara Niedźwiedzka.
Tytuł oryginału: Competence profile of an in-house educator of professionals providing elderly care (ComPro project).
Czasopismo: Nurse Education Today
Szczegóły: 2012 : Vol. 32, nr 5, s. 516-523, bibliogr., summ.
p-ISSN: 0260-6917

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 1.218
Punktacja MNiSW: 30.000

Pełny tekst


  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ