Bibliografia UJ CM




Zapytanie: ( AMEE LYON 2022 HYBRID CONFERENCE )
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/5
Autorzy: Michael Pers, Andrzej A. Kononowicz, Magdalena Szopa, Melina Koerner.
Tytuł oryginału: Comparison of person's perspective attitudes after a virtual patient activity and role-plays of students - a prospective control-group randomized study
Tytuł całości: W: AMEE Lyon 2022 Hybrid Conference : Re-defining Health Professions Education Together, Lyon, France, 27-31 August 2022
Opis fizyczny: s. 203 : abstr. SCODTL33
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe zagraniczne
Język publikacji: ENG
Adres url:
2/5
Autorzy: Anja Mayer, Lukas Huesmann, Andrzej A. Kononowicz, Marcos Larrosa, Małgorzata Sudacka, Inga Hege.
Tytuł oryginału: Joint creation of concept maps for teaching clinical reasoning - Experiences from consensus workshops for healthcare professionals
Tytuł całości: W: AMEE Lyon 2022 Hybrid Conference : Re-defining Health Professions Education Together, Lyon, France, 27-31 August 2022
Opis fizyczny: s. 153-154 : abstr. SC Online 10.1 (1898)
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe zagraniczne
Język publikacji: ENG
Adres url:
3/5
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Monika Sobocan, Desiree Wiegleb Edstrom, Luise Uhrmacher, Jennifer Vrouvides, Inga Hege.
Tytuł oryginału: Pilot implementation and evaluation of clinical reasoning train-the-trainer courses by the European project DID-ACT
Tytuł całości: W: AMEE Lyon 2022 Hybrid Conference : Re-defining Health Professions Education Together, Lyon, France, 27-31 August 2022
Opis fizyczny: s. 46-47 : abstr. 2G2 (2193)
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe zagraniczne
Język publikacji: ENG
Adres url:
4/5
Autorzy: Monika Sobocan, Tadej Petreski, Samuel Edelbring, Maria Elven, Andrzej Kononowicz, Soren Huwendiek, Inga Hege.
Tytuł oryginału: Teaching clinical reasoning toolkit : Understanding, developing and implementing a clinical reasoning curricula
Tytuł całości: W: AMEE Lyon 2022 Hybrid Conference : Re-defining Health Professions Education Together, Lyon, France, 27-31 August 2022
Opis fizyczny: : abstr. PCW L1
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe zagraniczne
Język publikacji: ENG
Adres url:
5/5
Autorzy: Melina Koerner, Elisa Schneider, Andrzej A. Kononowicz, Inga Hege, Ada Frankowska.
Tytuł oryginału: Teaching methods for clinical reasoning - an overview for clinicians and educators
Tytuł całości: W: AMEE Lyon 2022 Hybrid Conference : Re-defining Health Professions Education Together, Lyon, France, 27-31 August 2022
Opis fizyczny: s. 897-898 : abstr. 10K04 (3132)
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe zagraniczne
Język publikacji: ENG
Adres url:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ