Bibliografia UJ CM




Zapytanie: ( EDELBRING SAMUEL )
Liczba odnalezionych rekordów: 14



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/14
Autorzy: Inga Hege, Martin Adler, Daniel Donath, Steven J. Durning, Samuel Edelbring, Maria Elven, Ada Bogusz, Carina Georg, Soren Huwendiek, Melina Korner, Andrzej A. Kononowicz, Ioannis Parodis, Ulrika Sodergren, Felicitas L. Wagner, Desiree Wiegleb Edstrom.
Tytuł oryginału: Developing a European longitudinal and interprofessional curriculum for clinical reasoning
Czasopismo: Diagnosis
Szczegóły: 2023, il., bibliogr. 22 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Inga Hege
Uwagi: Online First 2023-02-20
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 2194-8011
e-ISSN: 2194-802X

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: w druku
Charakt. merytoryczna: wytyczne
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 3.500
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


2/14
Autorzy: Inga Hege, Martin Adler, Vital Da Silva Domingues, Daniel Donath, Samuel Edelbring, Joanna Fąferek, Soren Huwendiek, Andrzej Kononowicz, Begona Martinez Jarreta, Anja Mayer, Luc Morin, Daloha Rodriguez-Molina, Monika Sobocan, Małgorzata Sudacka.
Tytuł oryginału: Teaching clinical reasoning - a European interprofessional approach
Tytuł całości: W: Jahrestagung der Gesellschaft fur Medizinische Ausbildung (GMA): Form und Funktion - Digitalisierung fur und in der Lehre, Halle, Germany, 15.09.-17.09.2022 : abstractband
Opis fizyczny: s. 96 : abstr. V-18-02
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe zagraniczne
Język publikacji: ENG
Adres url: *
DOI:
3/14
Autorzy: Monika Sobocan, Tadej Petreski, Samuel Edelbring, Maria Elven, Andrzej Kononowicz, Soren Huwendiek, Inga Hege.
Tytuł oryginału: Teaching clinical reasoning toolkit : Understanding, developing and implementing a clinical reasoning curricula
Tytuł całości: W: AMEE Lyon 2022 Hybrid Conference : Re-defining Health Professions Education Together, Lyon, France, 27-31 August 2022
Opis fizyczny: : abstr. PCW L1
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe zagraniczne
Język publikacji: ENG
Adres url:
4/14
Autorzy: Ioannis Parodis, Lina Andersson, Steven J. Durning, Inga Hege, Jure Knez, Andrzej A. Kononowicz, Marie Lidskog, Tadej Petreski, Magdalena Szopa, Samuel Edelbring.
Tytuł oryginału: Clinical reasoning needs to be explicitly addressed in health professions curricula : recommendations from a European Consortium
Czasopismo: International Journal of Environmental Research and Public Health
Szczegóły: 2021 : Vol. 18, nr 21, il., bibliogr., abstr.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0
Uwagi: Autor korespondencyjny: Ioannis Parodis

p-ISSN: 1661-7827
e-ISSN: 1660-4601

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 4.614
Punktacja MNiSW: 140.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


5/14
Autorzy: Małgorzata Sudacka, Martin Adler, Steven J. Durning, Samuel Edelbring, Ada Frankowska, Daniel Hartmann, Inga Hege, Soren Huwendiek, Monika Sobocan, Nils Thiessen, Felicitas L. Wagner, Andrzej A. Kononowicz.
Tytuł oryginału: Why is it so difficult to implement a longitudinal clinical reasoning curriculum? A multicenter interview study on the barriers perceived by European health professions educators
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2021 : Vol. 21, il., bibliogr. 25 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Małgorzata Sudacka
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0

e-ISSN: 1472-6920

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 3.263
Punktacja MNiSW: 140.000
Adres url:

Pełny tekst


6/14
Autorzy: Inga Hege, Martin Adler, Steven Durning, Samuel Edelbring, Soren Huwendiek, Andrzej Kononowicz, Monika Sobocan, Malgorzata Sudacka, Nils Thiessen, Felicitas Wagner, Elisabet Welin.
Tytuł oryginału: Development of a longitudinal interprofessional clinical reasoning curriculum - an international project.
Tytuł całości: W: Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA), Zurich, Schweiz, 09.09. - 12.09.2020.
Opis fizyczny: s. 3-4 : abstr. V-003, bibliogr. 2 poz.
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe zagraniczne
Język publikacji: ENG
Adres url:
DOI:
7/14
Autorzy: Andrzej Kononowicz, Małgorzata Sudacka, Felicitas L. Wagner, Samuel Edelbring, Inga Hege, Soren Huwendiek.
Tytuł oryginału: Teaching and learning - Clinical teaching / clinical reasoning.
Tytuł całości: W: AMEE 2020 : Virtual Conference, 7-9 September 2020.
Opis fizyczny: s. 926 : ePoster EP13.2
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe zagraniczne
Język publikacji: ENG
Adres url:
8/14
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Inga Hege, Samuel Edelbring, Monika Sobocan, Soren Huwendiek, Steven J. Durning.
Tytuł oryginału: The need for longitudinal clinical reasoning teaching and assessment : results of an international survey.
Czasopismo: Medical Teacher
Szczegóły: 2020 : Vol. 42, nr 4, s. 457-462, bibliogr., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Andrzej A. Konowicz.
p-ISSN: 0142-159X
e-ISSN: 1466-187X

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 3.650
Punktacja MNiSW: 100.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


9/14
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Luke Woodham, Samuel Edelbring, Natalia Stathakarou, David Davies, Nakul Saxena, Lorainne Tudor Car, Jan Carlstedt-Duke, Josip Car, Nabil Zary.
Tytuł oryginału: Virtual Patient Simulations in Health Professions Education: Systematic Review and Meta-Analysis by the Digital Health Education Collaboration.
Czasopismo: JMIR. Journal of Medical Internet Research
Szczegóły: 2019 : Vol. 21, nr 7 art. no. e14676, s. 1-20, il., bibliogr. 108 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Josip Car.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 1438-8871

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 5.034
Punktacja MNiSW: 140.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


10/14
Autorzy: Inga Hege, Andrzej A. Kononowicz, Daniel Tolks, Samuel Edelbring, Katja Kuehlmeyer.
Tytuł oryginału: A qualitative analysis of virtual patient descriptions in healthcare education based on a systematic literature review.
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2016 : Vol. 16, art. no. 146, s. 1-11, il., bibliogr. 75 poz., abstr.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.
p-ISSN: 1472-6920

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 1.572
Punktacja MNiSW: 30.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


11/14
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Luke Woodham, Carina Georg, Samuel Edelbring, Natalia Stathakarou, David Davies, Italo Masiello, Nakul Saxena, Lorainne Tudor Car, Josip Car, Nabil Zary.
Tytuł oryginału: Virtual patient simulations for health professional education (Protocol).
Czasopismo: Cochrane Database of Systematic Reviews
Szczegóły: 2016, nr 5 art. no. CD012194, s. 1-18, abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Josip Car.
Uwagi: Intervention Protocol.

p-ISSN: 1469-493X

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: inne
Język publikacji: ENG
Adres url:

Pełny tekst


12/14
Autorzy: Krzysztof Nesterowicz, Sayed-Mohammad Fereshtehnejad, Samuel Edelbring.
Tytuł oryginału: e-Learning in Continuing Pharmacy Education is effective and just as accepted as on-site learning.
Czasopismo: Pharmacy Education
Szczegóły: 2015 : Vol. 15, nr 1, s. 22-26, il., bibliogr., abstr.
p-ISSN: 1477-2701

Praca afiliowana przez UJ CM
Liczba arkuszy: 0,51
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:

Pełny tekst


13/14
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Nabil Zary, Samuel Edelbring, Janet Corral, Inga Hege.
Tytuł oryginału: Virtual patients - what are we talking about? A framework to classify the meanings of the term in healthcare education.
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2015 : Vol. 15, art. no. 11, s. 1-7, il., bibliogr. 40 poz., abstr.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.
p-ISSN: 1472-6920

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 1.312
Punktacja MNiSW: 35.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


14/14
Autorzy: Krzysztof Nesterowicz, Tadeusz Librowski, Samuel Edelbring.
Tytuł oryginału: Validating e-learning in continuing pharmacy education: user acceptance and knowledge change.
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2014 : Vol. 14, art. no. 33, s. 1-7, il., bibliog. 21 poz., abstr.
Uwagi: Open Access article Creative Commons Attribution License CC-BY 2.0.
p-ISSN: 1472-6920

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 1.218
Punktacja MNiSW: 35.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ