Bibliografia UJ CM




Zapytanie: ( ŚWIĄTKIEWICZ-MOŚNY MARIA )
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/4
Tytuł oryginału: Disability welfare policy in Europe cognitive : disability and the impact of the Covid-19 pandemic
Odpowiedzialni: redakcja, tłum.: Edited by Angela Genova, Alice Scavarda, Maria Świątkiewicz-Mośny
Adres wydawniczy: Bingley : Emerald Publishing Limited, 2023
Opis fizyczny: 204 s.
Uwagi: Publikacja nie należy do dorobku UJ CM
p-ISBN: 978-1-80382-820-6
e-ISBN: 978-1-80382-819-0

Adres url:
DOI:
2/4
Autorzy: Anna Prokop-Dorner, Natalia Ożegalska-Łukasik, Maria Świątkiewicz-Mośny.
Tytuł oryginału: Living with autism in the pandemic era : how the health crisis affected the disability welfare policy in the region of Lesser Poland
Tytuł całości: W: Disability welfare policy in Europe cognitive : disability and the impact of the Covid-19 pandemic
Odpowiedzialni za całość, redakcja: Edited by Angela Genova, Alice Scavarda, Maria Świątkiewicz-Mośny
Adres wydawniczy: Bingley : Emerald Publishing Limited, 2023
Opis fizyczny: s. 119-139
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: rozdział monografii zagranicznej
Język publikacji: ENG
Punktacja wewnętrzna: 20.000
Adres url:
DOI:
3/4
Autorzy: Maria Świątkiewicz-Mośny, Magdalena Ślusarczyk, Anna Prokop-Dorner, Natalia Ożegalska-Łukasik, Aleksandra Potysz-Rzyman.
Tytuł oryginału: Edukacja społeczna szczepionką na infodemię? Eksploracja kapitału zdrowotnego podczas pandemii COVID-19 w Polsce
Tytuł angielski: Social education as a vaccine against infodemia? Exploring health capital during the COVID-19 pandemic in Poland
Czasopismo: Przegląd Socjologiczny
Szczegóły: 2022 : T. 71, nr 2, s. 115-140, bibliogr., abstr., streszcz.
Uwagi: Autor korespondencyjny: brak
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY-NC-ND 4.0

p-ISSN: 0033-2356
e-ISSN: 2450-9361

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł polski
Charakt. merytoryczna: praca poglądowa
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
Adres url:

Pełny tekst


4/4
Autorzy: Maria Świątkiewicz-Mośny, Anna Prokop-Dorner, Magdalena Ślusarczyk, Natalia Ożegalska-Łukasik, Aleksandra Piłat-Kobla, Joanna Zając, Małgorzata M. Bała.
Tytuł oryginału: When Peppa Pig and Confucius meet, joining forces on the battlefield of health literacy-a qualitative analysis of COVID-19 educational materials for children and adolescents from China, the USA, and Europe
Czasopismo: PLoS One
Szczegóły: 2022 : Vol. 17, nr 12, il., bibliogr, abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Anna Prokop-Dorner
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0

e-ISSN: 1932-6203

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 3.700
Punktacja MNiSW: 100.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ