Bibliografia UJ CM




Zapytanie: ONLINE J NEW HORIZ IN EDUC
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/2
Autorzy: Iwona Bodys-Cupak, Anna Majda, Joanna Zalewska-Puchała, Zofia Musiał.
Tytuł oryginału: Creating teaching materials for students of nursing with the use of e-learning methods.
Czasopismo: Online J. New Horiz. in Educ.
Szczegóły: 2014 : Vol. 4, nr 1, s. 32-38, bibliogr. 19 poz., abstr.
p-ISSN: 2146-7374

Praca afiliowana przez UJ CM
Liczba arkuszy: 0,65
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url: *

Pełny tekst


2/2
Autorzy: A[licja] Kamińska, A[nna] Majda, B[eata] Ogórek-Tęcza, J[adwiga] Radwańska.
Tytuł oryginału: Objective structured clinical examination (OSCE) as a method of assessment of learning outcomes for students of nursing.
Czasopismo: Online J. New Horiz. in Educ.
Szczegóły: 2014 : Vol. 4, nr 1, s. 67-74, bibliogr. 30 poz., abstr., sum.
p-ISSN: 2146-7374

Praca afiliowana przez UJ CM
Liczba arkuszy: 0,61
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url: *

Pełny tekst


  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ