Bibliografia UJ CM




Zapytanie: EDUCATION SCIENCES
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/1
Autorzy: Natalia Stathakarou, Marcel Leon Scully, Andrzej A. Kononowicz, Lars Henningsohn, Nabil Zary, Cormac McGrath.
Tytuł oryginału: MOOC Learners' Engagement with Two Variants of Virtual Patients: A Randomised Trial.
Czasopismo: Education Sciences
Szczegóły: 2018 : Vol. 8, nr 2, 44, il., bibliogr. 23 poz.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Natalia Stathakarou.

p-ISSN: 2227-7102

Praca afiliowana przez UJ CM
Liczba arkuszy: 0,96
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Inne bazy podające opis: Scopus ; Web of Science Core Collection
Adres url:
DOI:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ