Bibliografia UJ CM




Zapytanie: PUBLIC RELATIONS
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/1
Autorzy: Dominika Socha.
Tytuł oryginału: Marka a sytuacje kryzysu jej wizerunku - strategie działania na wybranych przykładach rynku produktów spożywczych.
Tytuł całości: W: Public relations : aktualne zagadnienia sztuki komunikowania w teorii i praktyce : praca zbiorowa
Odpowiedzialni za całość, redakcja: pod red. Renaty Maćkowskiej i Henryka Przybylskiego
Adres wydawniczy: Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2009
Opis fizyczny: s. 281-289 : il.
Uwagi: 24 cm.
Seria: (Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego)
p-ISBN: 978-83-7246-587-0

Charakt. formalna: rozdział monografii polskiej
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: POL
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ