Bibliografia UJ CM




Zapytanie: VAN MERRIENBOER JEROEN J G
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/2
Autorzy: Karen D. Konings, Nynke de Jong, Christa Lohrmann, Linas Sumskas, Tony Smith, Stephen J. O'Connor, Ingrid A.E. Spanjers, Jeroen J.G. van Merrienboer, Katarzyna Czabanowska.
Tytuł oryginału: Is blended learning and problem-based learning course design suited to develop future public health leaders? An explorative European study.
Czasopismo: Public Health Reviews
Szczegóły: 2018 : Vol. 39, nr 13, 13, bibliogr. 36 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Karen D. Könings.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 2107-6952

Praca afiliowana przez UJ CM
Liczba arkuszy: 1,03
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca kazuistyczna
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Inne bazy podające opis: Scopus ; Web of Science Core Collection
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


2/2
Autorzy: Ingrid A.E. Spanjers, Karen D. Konings, Jimmie Leppink, Danielle M.L. Verstegen, Nynke de Jong, Katarzyna Czabanowska, Jeroen J.G. van Merrienboer.
Tytuł oryginału: The promised land of blended learning: Quizzes as a moderator.
Czasopismo: Educational Research Review
Szczegóły: 2015 : Vol. 15, s. 59-74, il., bibliogr., abstr.
p-ISSN: 1747-938X

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca poglądowa
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 3.860
Punktacja MNiSW: 45.000
Adres url:
DOI:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ