Bibliografia UJ CM




Zapytanie: WAGNER FELICITAS L
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/3
Autorzy: Inga Hege, Martin Adler, Daniel Donath, Steven J. Durning, Samuel Edelbring, Maria Elven, Ada Bogusz, Carina Georg, Soren Huwendiek, Melina Korner, Andrzej A. Kononowicz, Ioannis Parodis, Ulrika Sodergren, Felicitas L. Wagner, Desiree Wiegleb Edstrom.
Tytuł oryginału: Developing a European longitudinal and interprofessional curriculum for clinical reasoning
Czasopismo: Diagnosis
Szczegóły: 2023, il., bibliogr. 22 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Inga Hege
Uwagi: Online First 2023-02-20
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 2194-8011
e-ISSN: 2194-802X

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: w druku
Charakt. merytoryczna: wytyczne
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 3.500
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


2/3
Autorzy: Małgorzata Sudacka, Martin Adler, Steven J. Durning, Samuel Edelbring, Ada Frankowska, Daniel Hartmann, Inga Hege, Soren Huwendiek, Monika Sobocan, Nils Thiessen, Felicitas L. Wagner, Andrzej A. Kononowicz.
Tytuł oryginału: Why is it so difficult to implement a longitudinal clinical reasoning curriculum? A multicenter interview study on the barriers perceived by European health professions educators
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2021 : Vol. 21, il., bibliogr. 25 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Małgorzata Sudacka
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0

e-ISSN: 1472-6920

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 3.263
Punktacja MNiSW: 140.000
Adres url:

Pełny tekst


3/3
Autorzy: Andrzej Kononowicz, Małgorzata Sudacka, Felicitas L. Wagner, Samuel Edelbring, Inga Hege, Soren Huwendiek.
Tytuł oryginału: Teaching and learning - Clinical teaching / clinical reasoning.
Tytuł całości: W: AMEE 2020 : Virtual Conference, 7-9 September 2020.
Opis fizyczny: s. 926 : ePoster EP13.2
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe zagraniczne
Język publikacji: ENG
Adres url:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ