Bibliografia UJ CM




Zapytanie: O CONNOR STEPHEN J
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/1
Autorzy: Karen D. Konings, Nynke de Jong, Christa Lohrmann, Linas Sumskas, Tony Smith, Stephen J. O'Connor, Ingrid A.E. Spanjers, Jeroen J.G. van Merrienboer, Katarzyna Czabanowska.
Tytuł oryginału: Is blended learning and problem-based learning course design suited to develop future public health leaders? An explorative European study.
Czasopismo: Public Health Reviews
Szczegóły: 2018 : Vol. 39, nr 13, 13, bibliogr. 36 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Karen D. Könings.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 2107-6952

Praca afiliowana przez UJ CM
Liczba arkuszy: 1,03
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca kazuistyczna
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Inne bazy podające opis: Scopus ; Web of Science Core Collection
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ