Bibliografia UJ CM




Zapytanie: EDELBRING SAMUEL
Liczba odnalezionych rekordów: 13



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/13
Autorzy: Inga Hege, Martin Adler, Vital Da Silva Domingues, Daniel Donath, Samuel Edelbring, Joanna Fąferek, Soren Huwendiek, Andrzej Kononowicz, Begona Martinez Jarreta, Anja Mayer, Luc Morin, Daloha Rodriguez-Molina, Monika Sobocan, Małgorzata Sudacka.
Tytuł oryginału: Teaching clinical reasoning - a European interprofessional approach
Tytuł całości: W: Jahrestagung der Gesellschaft fur Medizinische Ausbildung (GMA): Form und Funktion - Digitalisierung fur und in der Lehre, Halle, Germany, 15.09.-17.09.2022 : abstractband
Opis fizyczny: s. 96 : abstr. V-18-02
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe zagraniczne
Język publikacji: ENG
Adres url: *
DOI:
2/13
Autorzy: Monika Sobocan, Tadej Petreski, Samuel Edelbring, Maria Elven, Andrzej Kononowicz, Soren Huwendiek, Inga Hege.
Tytuł oryginału: Teaching clinical reasoning toolkit : Understanding, developing and implementing a clinical reasoning curricula
Tytuł całości: W: AMEE Lyon 2022 Hybrid Conference : Re-defining Health Professions Education Together, Lyon, France, 27-31 August 2022
Opis fizyczny: : abstr. PCW L1
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe zagraniczne
Język publikacji: ENG
Adres url:
3/13
Autorzy: Ioannis Parodis, Lina Andersson, Steven J. Durning, Inga Hege, Jure Knez, Andrzej A. Kononowicz, Marie Lidskog, Tadej Petreski, Magdalena Szopa, Samuel Edelbring.
Tytuł oryginału: Clinical reasoning needs to be explicitly addressed in health professions curricula : recommendations from a European Consortium
Czasopismo: International Journal of Environmental Research and Public Health
Szczegóły: 2021 : Vol. 18, nr 21, il., bibliogr., abstr.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0
Uwagi: Autor korespondencyjny: Ioannis Parodis

p-ISSN: 1661-7827
e-ISSN: 1660-4601

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 4.614
Punktacja MNiSW: 140.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


4/13
Autorzy: Małgorzata Sudacka, Martin Adler, Steven J. Durning, Samuel Edelbring, Ada Frankowska, Daniel Hartmann, Inga Hege, Soren Huwendiek, Monika Sobocan, Nils Thiessen, Felicitas L. Wagner, Andrzej A. Kononowicz.
Tytuł oryginału: Why is it so difficult to implement a longitudinal clinical reasoning curriculum? A multicenter interview study on the barriers perceived by European health professions educators
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2021 : Vol. 21, il., bibliogr. 25 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Małgorzata Sudacka
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0

e-ISSN: 1472-6920

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 3.263
Punktacja MNiSW: 140.000
Adres url:

Pełny tekst


5/13
Autorzy: Inga Hege, Martin Adler, Steven Durning, Samuel Edelbring, Soren Huwendiek, Andrzej Kononowicz, Monika Sobocan, Malgorzata Sudacka, Nils Thiessen, Felicitas Wagner, Elisabet Welin.
Tytuł oryginału: Development of a longitudinal interprofessional clinical reasoning curriculum - an international project.
Tytuł całości: W: Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA), Zurich, Schweiz, 09.09. - 12.09.2020.
Opis fizyczny: s. 3-4 : abstr. V-003, bibliogr. 2 poz.
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe zagraniczne
Język publikacji: ENG
Adres url:
DOI:
6/13
Autorzy: Andrzej Kononowicz, Małgorzata Sudacka, Felicitas L. Wagner, Samuel Edelbring, Inga Hege, Soren Huwendiek.
Tytuł oryginału: Teaching and learning - Clinical teaching / clinical reasoning.
Tytuł całości: W: AMEE 2020 : Virtual Conference, 7-9 September 2020.
Opis fizyczny: s. 926 : ePoster EP13.2
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe zagraniczne
Język publikacji: ENG
Adres url:
7/13
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Inga Hege, Samuel Edelbring, Monika Sobocan, Soren Huwendiek, Steven J. Durning.
Tytuł oryginału: The need for longitudinal clinical reasoning teaching and assessment : results of an international survey.
Czasopismo: Medical Teacher
Szczegóły: 2020 : Vol. 42, nr 4, s. 457-462, bibliogr., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Andrzej A. Konowicz.
p-ISSN: 0142-159X
e-ISSN: 1466-187X

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 3.650
Punktacja MNiSW: 100.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


8/13
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Luke Woodham, Samuel Edelbring, Natalia Stathakarou, David Davies, Nakul Saxena, Lorainne Tudor Car, Jan Carlstedt-Duke, Josip Car, Nabil Zary.
Tytuł oryginału: Virtual Patient Simulations in Health Professions Education: Systematic Review and Meta-Analysis by the Digital Health Education Collaboration.
Czasopismo: JMIR. Journal of Medical Internet Research
Szczegóły: 2019 : Vol. 21, nr 7 art. no. e14676, s. 1-20, il., bibliogr. 108 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Josip Car.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 1438-8871

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 5.034
Punktacja MNiSW: 140.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


9/13
Autorzy: Inga Hege, Andrzej A. Kononowicz, Daniel Tolks, Samuel Edelbring, Katja Kuehlmeyer.
Tytuł oryginału: A qualitative analysis of virtual patient descriptions in healthcare education based on a systematic literature review.
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2016 : Vol. 16, art. no. 146, s. 1-11, il., bibliogr. 75 poz., abstr.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.
p-ISSN: 1472-6920

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 1.572
Punktacja MNiSW: 30.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


10/13
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Luke Woodham, Carina Georg, Samuel Edelbring, Natalia Stathakarou, David Davies, Italo Masiello, Nakul Saxena, Lorainne Tudor Car, Josip Car, Nabil Zary.
Tytuł oryginału: Virtual patient simulations for health professional education (Protocol).
Czasopismo: Cochrane Database of Systematic Reviews
Szczegóły: 2016, nr 5 art. no. CD012194, s. 1-18, abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Josip Car.
Uwagi: Intervention Protocol.

p-ISSN: 1469-493X

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: inne
Język publikacji: ENG
Adres url:

Pełny tekst


11/13
Autorzy: Krzysztof Nesterowicz, Sayed-Mohammad Fereshtehnejad, Samuel Edelbring.
Tytuł oryginału: e-Learning in Continuing Pharmacy Education is effective and just as accepted as on-site learning.
Czasopismo: Pharmacy Education
Szczegóły: 2015 : Vol. 15, nr 1, s. 22-26, il., bibliogr., abstr.
p-ISSN: 1477-2701

Praca afiliowana przez UJ CM
Liczba arkuszy: 0,51
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:

Pełny tekst


12/13
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Nabil Zary, Samuel Edelbring, Janet Corral, Inga Hege.
Tytuł oryginału: Virtual patients - what are we talking about? A framework to classify the meanings of the term in healthcare education.
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2015 : Vol. 15, art. no. 11, s. 1-7, il., bibliogr. 40 poz., abstr.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.
p-ISSN: 1472-6920

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 1.312
Punktacja MNiSW: 35.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


13/13
Autorzy: Krzysztof Nesterowicz, Tadeusz Librowski, Samuel Edelbring.
Tytuł oryginału: Validating e-learning in continuing pharmacy education: user acceptance and knowledge change.
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2014 : Vol. 14, art. no. 33, s. 1-7, il., bibliog. 21 poz., abstr.
Uwagi: Open Access article Creative Commons Attribution License CC-BY 2.0.
p-ISSN: 1472-6920

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 1.218
Punktacja MNiSW: 35.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ