Bibliografia UJ CM




Zapytanie: DURNING STEVEN J
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/3
Autorzy: Ioannis Parodis, Lina Andersson, Steven J. Durning, Inga Hege, Jure Knez, Andrzej A. Kononowicz, Marie Lidskog, Tadej Petreski, Magdalena Szopa, Samuel Edelbring.
Tytuł oryginału: Clinical reasoning needs to be explicitly addressed in health professions curricula : recommendations from a European Consortium
Czasopismo: International Journal of Environmental Research and Public Health
Szczegóły: 2021 : Vol. 18, nr 21, il., bibliogr., abstr.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0
Uwagi: Autor korespondencyjny: Ioannis Parodis

p-ISSN: 1661-7827
e-ISSN: 1660-4601

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 4.614
Punktacja MNiSW: 140.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


2/3
Autorzy: Małgorzata Sudacka, Martin Adler, Steven J. Durning, Samuel Edelbring, Ada Frankowska, Daniel Hartmann, Inga Hege, Soren Huwendiek, Monika Sobocan, Nils Thiessen, Felicitas L. Wagner, Andrzej A. Kononowicz.
Tytuł oryginału: Why is it so difficult to implement a longitudinal clinical reasoning curriculum? A multicenter interview study on the barriers perceived by European health professions educators
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2021 : Vol. 21, il., bibliogr. 25 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Małgorzata Sudacka
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0

e-ISSN: 1472-6920

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 3.263
Punktacja MNiSW: 140.000
Adres url:

Pełny tekst


3/3
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Inga Hege, Samuel Edelbring, Monika Sobocan, Soren Huwendiek, Steven J. Durning.
Tytuł oryginału: The need for longitudinal clinical reasoning teaching and assessment : results of an international survey.
Czasopismo: Medical Teacher
Szczegóły: 2020 : Vol. 42, nr 4, s. 457-462, bibliogr., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Andrzej A. Konowicz.
p-ISSN: 0142-159X
e-ISSN: 1466-187X

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 3.650
Punktacja MNiSW: 100.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ