Bibliografia UJ CM




Zapytanie: STACHOŃ ALEKSANDRA J
Liczba odnalezionych rekordów: 16



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/16
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Paweł Krawczyk, Grzegorz Cebula, Marta Dembkowska, Edyta Drab, Bartosz Frączek, Aleksandra J. Stachoń, Janusz Andres.
Tytuł oryginału: Effects of introducing a voluntary virtual patient module to a basic life support with an automated external defibrillator course: a randomised trial.
Czasopismo: BMC Medical Education
Szczegóły: 2012 : Vol. 12, art. no. 41, 10 s., il., bibliog. 20 poz., abstr.
p-ISSN: 1472-6920

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 1.409
Punktacja MNiSW: 30.000

Pełny tekst


2/16
Autorzy: Aleksandra J. Stachoń, Andrzej A. Kononowicz.
Tytuł oryginału: Educational desicion diagrams in biomedical and life sciences - experience gained from introducing into anthropology classes.
Czasopismo: Bio-Algorithms and Med-Systems
Szczegóły: 2011 : Vol. 7, nr 1, s. 17-22, il., bibliogr. 22 poz., abstr.
p-ISSN: 1896-530X

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł polski
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000

Pełny tekst


3/16
Autorzy: Dorota Matuszyk, Monika Guratowska, Aleksandra Stachoń, Małgorzata Dziedzic, Andrzej Kononowicz.
Tytuł oryginału: Wirtualni pacjenci jako innowacyjna metoda e-learningowa dla studentów położnictwa.
Tytuł całości: W: Technologie i narzędzia e-learningu.
Odpowiedzialni za całość, redakcja: Luiza Ochnio, Arkadiusz Orłowski
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2011
Opis fizyczny: s. 105-114 : il., bibliogr. 18 poz.
p-ISBN: 978-83-7583-227-8

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: rozdział monografii polskiej
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: POL
4/16
Autorzy: Andrzej Kononowicz, Aleksandra Stachoń.
Tytuł oryginału: Wirtualny pacjent.
Tytuł całości: W: Elementy informatyki medycznej. 1, Ścieżki kliniczne, wirtualny pacjent, telekonsultacje / pod red. Ireny Roterman-Koniecznej. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2011
Opis fizyczny: s. 75-131 : il., bibliogr. 109 poz.
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: rozdział w podręczniku
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: POL
5/16
Autorzy: Monika Piwowar, Tomasz Kułaga, Monika Guratowska, Aleksandra Stachoń, Andrzej Kononowicz.
Tytuł oryginału: "Genomiczni wirtualni pacjenci" - metoda e-learningowa nie tylko dla lekarzy.
Tytuł angielski: "Genomic Virtual Patients" - the learning way not only for medical doctor.
Czasopismo: Bio-Algorithms and Med-Systems
Szczegóły: 2010 : Vol. 6, nr 12 supl. 1, s. 161-162
Uwagi: MCSB 2010 : Modelowanie Cybernetyczne Systemów Biologicznych.
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe polskie
Język publikacji: POL, ENG
6/16
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Aleksandra J. Stachoń.
Tytuł oryginału: Adaptacja istniejących elektronicznych zasobów dydaktycznych jako szansa na dynamiczny rozwój e-nauczania - doświadczenia projektu europejskiego eViP.
Tytuł całości: W: Postępy e-edukacji / red. nauk. Lech Banachowski.
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych, 2010
Opis fizyczny: s. 133-141 : il., bibliogr. 24 poz.
p-ISBN: 978-83-89244-82-6

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: rozdział monografii polskiej
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: POL
7/16
Autorzy: Aleksandra J. Stachoń, Andrzej A. Kononowicz.
Tytuł oryginału: Edukacyjne diagramy decyzyjne w naukach biomedycznych i przyrodniczych.
Tytuł angielski: Educational decision diagrams in biomedical and life sciences.
Czasopismo: Bio-Algorithms and Med-Systems
Szczegóły: 2010 : Vol. 6, nr 12 supl. 1, s. 183-184
Uwagi: MCSB 2010 : Modelowanie Cybernetyczne Systemów Biologicznych.
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe polskie
Język publikacji: POL, ENG
8/16
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Aleksandra J. Stachoń, Monika Guratowska, Paweł Krawczyk.
Tytuł oryginału: To start from scratch or to repurpose: that is the question.
Czasopismo: Bio-Algorithms and Med-Systems
Szczegóły: 2010 : Vol. 6, nr 11, s. 57-63, bibliogr. 23 poz, abstr.
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł polski
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 6.000
9/16
Autorzy: A[ndrzej] A. Kononowicz, P[aweł] Krawczyk, A[leksandra] J. Stachoń.
Tytuł oryginału: Virtual Patients in resuscitation training at Jagiellonian University Medical College.
Tytuł całości: W: AMEE Conference Workshops, Glasgow, UK, 4-5 September 2010.
Opis fizyczny: s. 34-35 : abstr. 7B4.
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe zagraniczne
Język publikacji: ENG
Adres url:
10/16
Autorzy: Aleksandra J. Stachoń, Elżbieta Walewska, Lucyna Ścisło, Dorota Matuszyk, Małgorzata Dziedzic, Andrzej A. Kononowicz.
Tytuł oryginału: Authoring and implementation of virtual patients in nursing - the new challenge at the Jagiellonian University Medical College.
Czasopismo: Bio-Algorithms and Med-Systems
Szczegóły: 2009 : Vol. 5, nr 9, s. 87.
p-ISSN: 1896-530X

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł polski
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 4.000

Pełny tekst


11/16
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Monika Guratowska, Inga Hege, Zofia Mazurek, Aleksandra J. Stachoń.
Tytuł oryginału: What does repurposing of virtual patients mean in practice?
Tytuł całości: W: Incorporating the XIXth SEDEM Meeting (Sociedad Espanola de Educacion Medica) AMEE2009, Malaga, Spain, 29 August to 2 September 2009.
Opis fizyczny: : poster 9Z13.
Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe zagraniczne
Język publikacji: ENG
Adres url:
12/16
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Aleksandra J. Stachoń, Irena Roterman-Konieczna.
Tytuł oryginału: Czy przyszłością nauczania medycyny są wirtualne kliniki?
Tytuł całości: W: Postępy e-edukacji : praca zbiorowa / pod red. zespołu Ośrodka Kształcenia na Odległość OKNO PW ; [komitet red. Remigiusz Rak, Bogdan Galwas, Elżbieta Piwowarska].
Adres wydawniczy: Warszawa : Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2008
Opis fizyczny: s. 317-325 : il., bibliogr. 13 poz.
Charakt. formalna: rozdział monografii polskiej
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: POL
13/16
Autorzy: Andrzej A. Kononowicz, Aleksandra J. Stachoń, Anna Romanowska-Pawliczek, Piotr Obtułowicz, Wiesław Pyrczak.
Tytuł oryginału: Learning-by-e-teaching : Experience from involving students in preparation of e-learning materials.
Czasopismo: Bio-Algorithms and Med-Systems
Szczegóły: 2008 : Vol. 4, nr 7, s. 63-70, il., bibliogr. 29 poz., abstr.
Charakt. formalna: artykuł polski
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 4.000
14/16
Autorzy: Andrzej Kononowicz, Aleksandra Stachoń.
Tytuł oryginału: Projekt eVIP jako inicjatywa wspierająca naukę medycyny z wykorzystaniem wirtualnych pacjentów.
Czasopismo: Anestezjologia, Intensywna Terapia
Szczegóły: 2008 : T. 40 supl. 1, s. 51-52, abstr. CE-14-W3
Uwagi: XVI Międzynarodowy Zjazd Polskiego Towarzystwa Anesezjologii i Intensywnej Terapii, Kraków, 24-27.09.2008.
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe polskie o zasięgu międzynarodowym
Język publikacji: POL
15/16
Autorzy: Aleksandra J. Stachoń, Andrzej A. Kononowicz, Irena Roterman-Konieczna, Inga Hege, Matthias Holzer, Martin Adler, Martin R. Fischer.
Tytuł oryginału: Scenarios for the implementation of VPs into the medical curriculum by the example of JUMC's participation in the eViP-Programme.
Tytuł całości: W: AMEE 2008, Prague, Czech Republic, 30 August to 3 September, 2008 : abstracts
Opis fizyczny: s. 155 : abstr. 6C/SC1.
Charakt. formalna: streszczenie zjazdowe zagraniczne
Język publikacji: ENG
16/16
Autorzy: Irena Roterman-Konieczna, Andrzej A. Kononowicz, Aleksandra J. Stachoń.
Tytuł oryginału: Wirtualny pacjent jako narzędzie nauczania problemowego w kontekście europejskiego projektu eViP.
Tytuł angielski: Virtual Patient as a Tool for Problem Based-Learning in the Context of the European Project eViP.
Czasopismo: E-Mentor
Szczegóły: 2008 : nr 1, s. 26-30, il., bibliogr.
Charakt. formalna: artykuł polski
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ