Bibliografia UJ CM




Zapytanie: SMITH TONY
Liczba odnalezionych rekordów: 14



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/14
Autorzy: Karen D. Konings, Nynke de Jong, Christa Lohrmann, Linas Sumskas, Tony Smith, Stephen J. O'Connor, Ingrid A.E. Spanjers, Jeroen J.G. van Merrienboer, Katarzyna Czabanowska.
Tytuł oryginału: Is blended learning and problem-based learning course design suited to develop future public health leaders? An explorative European study.
Czasopismo: Public Health Reviews
Szczegóły: 2018 : Vol. 39, nr 13, 13, bibliogr. 36 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Karen D. Könings.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 2107-6952

Praca afiliowana przez UJ CM
Liczba arkuszy: 1,03
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca kazuistyczna
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Inne bazy podające opis: Scopus ; Web of Science Core Collection
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


2/14
Autorzy: Katarzyna Czabanowska, Tony Smith, Kenneth A. Rethmeier.
Tytuł oryginału: Public health leadership in a globalised world.
Czasopismo: South Eastern European Journal of Public Health
Szczegóły: 2016 : Special Volume, s. 235-240, bibliogr.
Uwagi: SEEJPH (Lage).
p-ISSN: 2197-5248

Liczba arkuszy: 0,72
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:
DOI:
3/14
Autorzy: Katarzyna Czabanowska, Tony Smith, Karen D. Konings, Linas Sumskas, Robert Otok, Vesna Bjegovic-Mikanovic, Helmut Brand.
Tytuł oryginału: In search for a public health leadership competency framework to support leadership curriculum-a consensus study.
Czasopismo: European Journal of Public Health
Szczegóły: 2014 : Vol. 24, nr 5, s. 850-856, il., bibliogr. 35 poz.
p-ISSN: 1101-1262

Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 2.591
Punktacja MNiSW: 35.000

Pełny tekst


4/14
Autorzy: Katarzyna Czabanowska, Kenneth A. Rethmeier, George Lueddeke, Tony Smith, Andre Malho, Robert Otok, Mindaugas Stankunas.
Tytuł oryginału: Public health in the 21st century: working differently means leading and learning differently.
Czasopismo: European Journal of Public Health
Szczegóły: 2014 : Vol. 24, nr 6, s. 1047-1052, il., bibliogr. 30 poz.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY-NC 3.0.
p-ISSN: 1101-1262

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 2.591
Punktacja MNiSW: 35.000
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


5/14
Autorzy: Katarzyna Czabanowska, Daniela Popa, Tony Smith.
Tytuł oryginału: Fit-for-purpose: developing curriculum for meeting the needs of public health leaders in the 21st century.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe Ochrony Zdrowia, Zdrowie Publiczne i Zarządzanie
Szczegóły: 2013 : T. 11, nr 2, s. 225-233, il., bibliogr., abstr.
p-ISSN: 1731-7398

Charakt. formalna: artykuł polski
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 8.000
Adres url:

Pełny tekst


6/14
Autorzy: Katarzyna Czabanowska, Ken Rethmeier, Tony Smith.
Tytuł oryginału: How to develop public health leaders for the 21st Century.
Czasopismo: Rev. Mjek.
Szczegóły: 2013, nr 3, s. 70-73, bibliogr. 16 poz., abstr.
Uwagi: Tytuł równoległy: Albanian Medical Journal
p-ISSN: 0255-6790

Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Index Copernicus: 5.130
Adres url:
7/14
Tytuł oryginału: Leadership for Public Health in Europe. Nominal Plan.
Odpowiedzialni: redakcja, tłum.: Editors: Katarzyna Czabanowska, Tony Smith.
Adres wydawniczy: Maastricht : Maastricht University, 2013
Opis fizyczny: 63 s.
Uwagi: Product of the ERASMUS Multilateral Curriculum Development Project: Leaders for European Public Health (LEPHIE). Project N° : 510176-LLP-1-2010-1-NL-ERASMUS-ECDCE.
p-ISBN: 978-90-5681-407-6

Liczba arkuszy: 3,7
Charakt. formalna: podręcznik + skrypt (red.)
Charakt. merytoryczna: redakcja
Język publikacji: ENG
8/14
Tytuł oryginału: Leadership for Public Health in Europe. Student Module Book.
Odpowiedzialni: redakcja, tłum.: Editors: Katarzyna Czabanowska, Tony Smith.
Adres wydawniczy: Maastricht : Maastricht University, 2013
Opis fizyczny: 61 s.
Uwagi: Product of the ERASMUS Multilateral Curriculum Development Project: Leaders for European Public Health (LEPHIE). Project N° : 510176-LLP-1-2010-1-NL-ERASMUS-ECDCE.
p-ISBN: 978-90-5681-408-3

Liczba arkuszy: 3,58
Charakt. formalna: podręcznik + skrypt (red.)
Charakt. merytoryczna: redakcja
Język publikacji: ENG
9/14
Tytuł oryginału: Leadership for Public Health in Europe. Teacher's Handbook.
Odpowiedzialni: redakcja, tłum.: Editors: Katarzyna Czabanowska, Tony Smith.
Adres wydawniczy: Maastricht : Maastricht University, 2013
Opis fizyczny: 142 s.
Uwagi: Product of the ERASMUS Multilateral Curriculum Development Project: Leaders for European Public Health (LEPHIE). Project N° : 510176-LLP-1-2010-1-NL-ERASMUS-ECDCE.
p-ISBN: 978-90-5681-409-0

Liczba arkuszy: 8,35
Charakt. formalna: podręcznik + skrypt (red.)
Charakt. merytoryczna: redakcja
Język publikacji: ENG
10/14
Autorzy: Katarzyna Czabarowska [Czabanowska], Karen D. Koenings, Tony Smith.
Tytuł oryginału: Teachers' perceptions of working with the online environment and some learning points based on the LEPHIE project.
Tytuł całości: W: Modern Teaching - distance learning. A Guide to online and blended Learning with Case Studies from Public Health.
Odpowiedzialni za całość, redakcja: ed. Vesna Bjegovic Milankovic.
Adres wydawniczy: Lage : [Lippe-Verl.], 2013
Opis fizyczny: s. 72-76
Uwagi: 21 cm.
Uwagi: Produced by the Working Group on Innovation and Good Practice in Publich health Education - ASPHER.

p-ISBN: 978-3-89918-219-4

Liczba arkuszy: 0,25
Charakt. formalna: rozdział monografii zagranicznej
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
11/14
Autorzy: Katarzyna Czabanowska, Tony Smith, Mindaugas Stankunas, Mark Avery, Robert Otok.
Tytuł oryginału: Transforming public health specialists into public health leaders.
Czasopismo: Lancet
Szczegóły: 2013 : Vol. 381, nr 9865, s. 449-450, bibliogr. 4 poz.
p-ISSN: 0140-6736

Charakt. formalna: list do redakcji
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 39.207
Punktacja MNiSW: 50.000

Pełny tekst


12/14
Autorzy: Mindaugas Stankunas, Skirmante Sauliune, Tony Smith, Mark Avery, Linas Sumskas, Katarzyna Czabanowska.
Tytuł oryginału: Evaluation of leadership competencies of executives in Lithuanian public health institutions.
Czasopismo: Medicina
Szczegóły: 2012 : Vol. 48, nr 11, s. 581-587, il., bibliogr. 31 poz., sum.
p-ISSN: 1010-660X

Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 0.550
Punktacja MNiSW: 20.000


13/14
Autorzy: Tony Smith, Ming Yu, Marcin Kautsch.
Tytuł oryginału: A systematic review and meta-synthesis of effective nursing leadership.
Czasopismo: Polski Przegląd Nauk o Zdrowiu
Szczegóły: 2009 : nr 4, s. 395-402, bibliogr. 36 poz., streszcz., summ.
p-ISSN: 1643-3203

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł polski
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.000

Pełny tekst


14/14
Autorzy: Regien G. Biesma, Milena Pavlova, Rina Vaatstra, Godefridus G. Merode, van, Katarzyna Czabanowska, Tony Smith, Wim Groot.
Tytuł oryginału: Generic Versus Specific Competencies of Entry-Level Public Health Graduates : Employers' Perceptions in Poland, the UK, and the Netherlands.
Czasopismo: Adv. Health. Sci. Educ.
Szczegóły: 2008 : Vol. 13, nr 3, s. 325-343, bibliogr., abstr.
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca poglądowa
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 1.254
Punktacja MNiSW: 24.000
Index Copernicus: 16.990
Adres url:


  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ