Bibliografia UJ CM




Zapytanie: KONINGS KAREN D
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/4
Autorzy: Karen D. Konings, Nynke de Jong, Christa Lohrmann, Linas Sumskas, Tony Smith, Stephen J. O'Connor, Ingrid A.E. Spanjers, Jeroen J.G. van Merrienboer, Katarzyna Czabanowska.
Tytuł oryginału: Is blended learning and problem-based learning course design suited to develop future public health leaders? An explorative European study.
Czasopismo: Public Health Reviews
Szczegóły: 2018 : Vol. 39, nr 13, 13, bibliogr. 36 poz., abstr.
Uwagi: Autor korespondencyjny: Karen D. Könings.
Uwagi: Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 2107-6952

Praca afiliowana przez UJ CM
Liczba arkuszy: 1,03
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca kazuistyczna
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Inne bazy podające opis: Scopus ; Web of Science Core Collection
Adres url:
Streszczenie w PubMed:

Pełny tekst


2/4
Autorzy: Ingrid A.E. Spanjers, Karen D. Konings, Jimmie Leppink, Danielle M.L. Verstegen, Nynke de Jong, Katarzyna Czabanowska, Jeroen J.G. van Merrienboer.
Tytuł oryginału: The promised land of blended learning: Quizzes as a moderator.
Czasopismo: Educational Research Review
Szczegóły: 2015 : Vol. 15, s. 59-74, il., bibliogr., abstr.
p-ISSN: 1747-938X

Praca afiliowana przez UJ CM
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca poglądowa
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 3.860
Punktacja MNiSW: 45.000
Adres url:
DOI:
3/4
Autorzy: Katarzyna Czabanowska, Tony Smith, Karen D. Konings, Linas Sumskas, Robert Otok, Vesna Bjegovic-Mikanovic, Helmut Brand.
Tytuł oryginału: In search for a public health leadership competency framework to support leadership curriculum-a consensus study.
Czasopismo: European Journal of Public Health
Szczegóły: 2014 : Vol. 24, nr 5, s. 850-856, il., bibliogr. 35 poz.
p-ISSN: 1101-1262

Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 2.591
Punktacja MNiSW: 35.000

Pełny tekst


4/4
Autorzy: Nynke de Jong, Karen D. Konings, Katarzyna Czabanowska.
Tytuł oryginału: The Development of Innovative Online Problem- Based Learning: A Leadership Course for Leaders in European Public Health.
Czasopismo: Journal of University Teaching & Learning Practice
Szczegóły: 2014 : Vol. 11, nr 3 art. no. 3, 10 s., bibliogr., abstr.
p-ISSN: 1449-9789

Liczba arkuszy: 0,79
Charakt. formalna: artykuł zagraniczny
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:

Pełny tekst


  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ