Bibliografia UJ CM




Zapytanie: KONINGS KAREN D
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | | | Nowe wyszukiwanie
1/4
Karen D. Konings, Nynke de Jong, Christa Lohrmann, Linas Sumskas, Tony Smith, Stephen J. O'Connor, Ingrid A.E. Spanjers, Jeroen J.G. van Merrienboer, Katarzyna Czabanowska.
Is blended learning and problem-based learning course design suited to develop future public health leaders? An explorative European study.
Public Health Reviews
2018 : Vol. 39, nr 13, 13, bibliogr. 36 poz., abstr.
Autor korespondencyjny: Karen D. Könings.
Open Access Creative Commons Attribution License CC-BY 4.0.

p-ISSN: 2107-6952

AZ
KAZ
APZ
BB: Scopus ; Web of Science Core Collection
Scopus; Web of Science Core Collection
Adres url:
Streszczenie w PubMed:
2/4
Ingrid A.E. Spanjers, Karen D. Konings, Jimmie Leppink, Danielle M.L. Verstegen, Nynke de Jong, Katarzyna Czabanowska, Jeroen J.G. van Merrienboer.
The promised land of blended learning: Quizzes as a moderator.
Educational Research Review
2015 : Vol. 15, s. 59-74, il., bibliogr., abstr.
p-ISSN: 1747-938X

AZ
POG
AIF
IF: 3.860
Adres url:
DOI:
3/4
Katarzyna Czabanowska, Tony Smith, Karen D. Konings, Linas Sumskas, Robert Otok, Vesna Bjegovic-Mikanovic, Helmut Brand.
In search for a public health leadership competency framework to support leadership curriculum-a consensus study.
European Journal of Public Health
2014 : Vol. 24, nr 5, s. 850-856, il., bibliogr. 35 poz.
p-ISSN: 1101-1262

AZ
ORG
AIF
IF: 2.591
4/4
Nynke de Jong, Karen D. Konings, Katarzyna Czabanowska.
The Development of Innovative Online Problem- Based Learning: A Leadership Course for Leaders in European Public Health.
Journal of University Teaching & Learning Practice
2014 : Vol. 11, nr 3 art. no. 3, 10 s., bibliogr., abstr.
p-ISSN: 1449-9789

AZ
ORG
APZ
Adres url:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Medyczna UJ